Ryanair – 92 proc. zadowolonych z podróży

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza opublikowała statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 92 proc. pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem pierwszym kwartale tego roku. Ponad 300 tysięcy klientów skorzystało od stycznia do marca z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napojów. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.
Średnio 92 proc. respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (86 proc.), ocena załogi (95 proc.), serwis na pokładzie (93 proc.) oraz wybór posiłków i napojów(82 proc.).
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomocą aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 92 proc. z ponad 300.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”