Ryanair – 84 proc. punktualność w grudniu

archiwum Ryanair'a

W grudniu na ponad 51 tysięcy lotów odbytych przez samoloty Ryanair’a, 84 proc. było punktualnych.

To wynik o 2 punkty procentowe gorszy od zeszłorocznego, spowodowały to gorsze warunki pogodowe.

W ostatnim miesiącu 2016 roku przewoźnik odnotował 1,38 proc. reklamacji na tysiąc pasażerów oraz 0,66 reklamacji dotyczących bagażu na tysiąc pasażerów.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair przewiózł w grudniu 9 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w grudniu wyniosła 84 proc., co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”