Rusza akcja #JedziemynaWycieczkęSzkolną
Branża turystyczna wznawia zeszłoroczną akcję #RatujmyWycieczkiSzkolne pod nową nazwą #JedziemynaWycieczkęSzkolną. Według inicjatorów, że jest to nazwa bardziej adekwatna biorąc pod uwagę napawającą optymizmem wiarę w powroty wycieczek i długofalowy aspekt przedsięwzięcia.
Jak podkreślają inicjatorzy akcji: „Nauczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a organizacja wycieczek szkolnych nabrała nowego wymiaru. Pierwotna akcja nie ma już odzwierciedlenia w aktualnych potrzebach odbiorców – dezaktywowała się. Chcemy jednak kontynuować tę inicjatywę, nadając jej bardziej pozytywny wydźwięk.”
Strona akcji została zaktualizowana a prace nad nową domeną jediemynawycieczkeszkolna.pl jeszcze trwają. Stara domena została zachowana, ale będzie przekierowana na jedziemynawycieczkeszkolna.pl – tak aby zachować dotychczasowe linki w sieci i uzyskane pozycjonowanie.
Wydarzenie zostało również przedłużone na facebooku.
Jakie są cele akcji:
Dostarczenie rzetelnych i sprawdzonych informacji – pomoc merytoryczna i praktyczna oraz wsparcie w organizacji wycieczek szkolnych w dobie pandemii.
Zachęcanie do organizacji wycieczek w roku szkolnym 2021/2022 – ukazanie korzyści z wycieczek, z głównym naciskiem na ich integracyjny charakter. (Integracja jak ważny, a jednocześnie zaniedbany przez ostatni rok, aspekt w rozwoju ucznia).
Tworzenie pozytywnego przekazu – zerwanie z niekorzystnymi mitami oraz łagodzenie i niwelowanie obaw wśród rodziców, nauczycieli i dyrektorów. (Jedziemy na wycieczkę, bo jest to możliwe, bezpieczne i potrzebne).
Stworzenie platformy do wymiany doświadczeń – stymulowanie do dyskusji oraz ułatwienie komunikacji między nauczycielami, dyrekcją, rodzicami, a podmiotami zaangażowanymi w realizację wycieczek jak biura podróży, hotele, przewoźnicy, parki rozrywki.
Założenia akcji
Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do: nauczycieli, dyrektorów, rodziców, uczniów oraz różnych podmiotów z branży turystycznej.
Akcja jest organizowana przez partnerów, którzy wyrazili chęć członkostwa (ATAS jest jedynie administratorem akcji). Inicjatywa jest tworzona wspólnie i wymaga wspólnego zaangażowania.
Narzędziem dotarcia do grupy docelowej jest: dedykowana strona jedziemynawycieczkeszkolna.pl; wydarzenie na facebooku “W roku 2021/2022 wyjadę na wycieczkę szkolną”; pakiet grafik do udostępnienia; pakiet materiałów szkoleniowych – video, pdf, blog itp.
Udział w akcji jest bezpłatny!
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty