Rośnie sprzedaż online biletów LOT

archiwum LOT

W pierwszym kwartale tego roku LOT sprzedał 27 proc. biletów sprzedał za pośrednictwem swojej strony internetowej.

To rekordowy wynik i wzrost o ponad 5 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej.

Marek Jiri, dyrektor sprzedaży i dystrybucji LOT, powiedział: „LOT stale inwestuje w mobilne kanały sprzedaży, by miały jak najwięcej przydatnych funkcji i były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników. Praktycznie każdego miesiąca uruchamiamy nowe funkcjonalności i udoskonalamy obecne. Ostatnio daliśmy pasażerom możliwość samodzielnego zarządzania swoją rezerwacją. Mogą nie tylko ją zobaczyć, ale także bez pośrednictwa agenta zmienić rejsy czy dokupić jedną z dziesiątek usług dodatkowych. Nasi pasażerowie coraz częściej chcą swoją podróż zaplanować sami, od A do Z wybierając produkty i usługi najbardziej dostosowane do ich potrzeb -lot.com to już nie tylko miejsce zakupu biletu. To platforma, gdzie oprócz przelotu można zarezerwować pokój w hotelu, wypożyczyć samochód czy wykupić ubezpieczenie. To kompleksowe centrum podróży.”

Odprawa online jest już możliwa dla większości lotnisk, z których lata LOT. Strona internetowa i aplikacja mobilna umożliwia też zakup dowolnego produktu czy usługi dodatkowej, między innymi Mojego Menu Premium, Mojego Dodatkowego Bagażu, Taxi&Fly czy Mojego Ulubionego Miejsca.