Rebranding Visit Malta – Incentives and Meetings rozwinie sektor MICE

Incentives and Meetings to nowa marka, która została wprowadzona na rynek w tym miesiącu, będąca częścią Visit Malta. Jej głównym celem będzie rozwój działań biznesowych MICE.
Badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat na międzynarodowym rynku dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dzięki czemu istniejące do tej pory Conventions Malta zostało przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.
W wyniku szeroko zakrojonych badań opracowano nową kampanię, która będzie odzwierciedlać cele i unikalne punkty sprzedaży produktów MICE na Wyspach Maltańskich. Nowe kreacje zostały zaprojektowane przez globalną agencję Oliver Ireland, co zaowocowało stworzeniem obszernej i zróżnicowanej galerii zdjęć oraz materiałów wideo, odzwierciedlającej podstawowe oferty i wartości, jakie Malta oferuje biznesowi MICE. Nowe zdjęcia zostały wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na Wyspach.
300 słonecznych dni w roku
Hasła reklamowe, takie jak Corporate Culture Like No Other, The Meeting Point of the Mediterranean, Fresh Air, Clean Thinking oraz A Break from Convention, w połączeniu z linią MTA #moretoexplore i zdjęciami, tworzą kampanię marketingową wprowadzającą na rynek markę Visit Malta Incentives and Meetings
Każde hasło odzwierciedla powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejska śródziemnomorska destynacja, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne oraz wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.
„Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym. Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 proc. tego, co było w 2019 roku (z tendencją wzrostową) – mówi Christophe Berger, dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings.
Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie może pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje” – dodaje Christophe Berger.
„Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej branży turystycznej. Jest znany z tego, że generuje ponadprzeciętne dochody oraz wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, segment ten jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży. Incentives and Meetings idealnie wypełniają tą niszę, podążając za dalszym długoterminowym i zrównoważonym rozwojem” podkreślił Clayton Bartolo, minister turystyki.
Visit Malta Incentives and Meetings weźmie udział w targach IMEX we Frankfurcie (31 maja – 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada – 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) oraz Meetings Show w Londynie (29 – 30 czerwca). Planowana jest również organizacja wyjazdów studyjnych i innych dużych wydarzeń promujących Maltę w nadchodzącym roku.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Jak Polacy planują spędzić Boże Narodzenie?
Większa mobilność Polaków, atrakcyjne oferty i zmiany stylu życia powodują że część z nas…
0 Komentarzy5 Minuty