Rainbow wystartował z nową kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”

Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów. Kampania inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.

Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, powiedziała: „W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100 proc.relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat.”

Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL, dodał: “Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…”

Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.