Rainbow wystartował z nową kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”
Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów. Kampania inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.
Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.
Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, powiedziała: „W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100 proc.relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat.”
Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL, dodał: “Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…”
Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty
Najlepsza reklama Rainow i chyba najlepsza jaką widziałam w ogóle od wielu wielu lat. Z dowcipem, wpadająca w ucho, kreatywna 🙂