Rainbow wystartował z nową kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”
Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów. Kampania inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.
Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.
Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, powiedziała: „W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100 proc.relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat.”
Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL, dodał: “Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…”
Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.
POWIĄZANE WPISY
2 kwietnia 2023
Nekera z rozszerzoną ofertą hiszpańską i nowymi sieciami, w tym Riu. Agenci poznali hotelarzy na workshopach w Polsce
Ponad 2,5 tys. obiektów w ofercie i loty do 13 lotnisk to obecnie hiszpańska oferta…
0 Komentarzy11 Minuty
31 marca 2023
Kurt Ekert zastąpi Seana Menke na stanowisku dyrektora generalnego Sabre
Dyrektor generalny i prezes Sabre, Sean Menke, przejdzie na stanowisko prezesa…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Rekordowy rok 2022 dla Go Global Travel. „Miliard euro przychodu jest w naszym zasięgu”
Należąca do grupy Go Global Travel polska spółka Merigo, specjalizująca się w systemach…
0 Komentarzy8 Minuty
27 marca 2023
Nowy projekt Nekery. Akademia Rezydentów rusza w kwietniu
Projekt „Akademia Rezydentów”, przeznaczony jest dla młodych ludzi, planujących karierę w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Anex Tour wchodzi na polski rynek. W 2023 chcą obsłużyć 200 tys. klientów
Tureckie biuro podróży w ostatnich dniach zorganizowało wydarzenie dla branży…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2023
Esky: Polacy wiosną wybiorą się na city breaks w Europie
Według ekspertów z eSky.pl tegorocznej wiosny podróżnicy z Polski w zdecydowanej…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
Najlepsza reklama Rainow i chyba najlepsza jaką widziałam w ogóle od wielu wielu lat. Z dowcipem, wpadająca w ucho, kreatywna 🙂