Rainbow wystartował z nową kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”
Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów. Kampania inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.
Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.
Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, powiedziała: „W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100 proc.relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat.”
Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL, dodał: „Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…”
Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty
Najlepsza reklama Rainow i chyba najlepsza jaką widziałam w ogóle od wielu wielu lat. Z dowcipem, wpadająca w ucho, kreatywna 🙂