Rainbow Tours rozwija sieć franczyzową
Rainbow Tours sukcesywnie rozbudowuje sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało pięć takich biur, natomiast w 2013 roku aż dziesięć – Ostrów Wielkopolski, Racibórz, Grudziądz, Warszawa, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Wejherowo, Leszno, Jelenia Góra oraz Tarnów. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne inwestycje.
Stanisław Franiak- dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours podkreśla: „Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Obecnie mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu. Najważniejszą korzyścią jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod silną i stabilną marką Rainbow Tours, a tym samym dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora. Franczyzobiorca otrzymuje wyższą od standardowej prowizję agencyjną, silne wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza również system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży. Na wszystkich etapach realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach. Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także preferencyjną kwalifikację na study toury. Właściciel biura natomiast otrzymuje wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty