Rainbow startuje z przedsprzedażą oferty Lato 2023
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło przedsprzedaż oferty Lato 2023 – na razie na rynek trafia oferta hoteli rodzinnych, w tym z polskimi animacjami, ale także z segmentu Premium, czy luksusowej półki Elite.
Maciej Szczechura, członek Zarządu Rainbow, powiedział: „Rozpoczęcie przedsprzedaży oferty letniej to dla nas zawsze ekscytujący moment. Sądząc po ilości zapytań, na start przedsprzedaży Lata 2023 czeka jeszcze więcej Klientów niż w poprzednich sezonach. Dlatego zaczynamy już w połowie sierpnia. Na zainteresowanie przedsprzedażą kolejnych wakacji z pewnością ma wpływ charakterystyka obecnego sezonu, w którym nie ma niskich cen w last minute. Klienci są świadomi jak na cenę wyjazdów wpływają koszty paliwa i kursy walut. Dlatego czekają na pierwszą przedsprzedaż, kiedy ceny są najniższe. W pierwszej kolejności do sprzedaży wprowadzamy hotele rodzinne. To właśnie rodziny są grupą rezerwującą wakacje z największym wyprzedzeniem.”
Przedsprzedażowa oferta rodzinna, to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od ekonomicznych 3-3,5*, po bardzo mocne 5* stanowiące linię produktów Rainbow Elite.
Szczególne miejsce w ofercie letniej zajmują wyselekcjonowane hotele z Figloklubem, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow od połowy czerwca do połowy września. To obiekty położone na sporym terenie i często przy plaży lub w bliskiej o niej odległości. Nie brakuje w nich basenów, czy aquaparków.
Najwięcej będzie można ich znaleźć w destynacjach powszechnie uznawanych za przyjazne rodzinom z dziećmi, takich, jak Grecja i Turcja – po 20, Bułgaria -10, czy Hiszpania – ok. 16. Rodziny preferujące bardziej egzotyczne miejsca Rainbow zaprasza do Figloklubu w Kenii.
Maciej Szczechura dodał: „Rodziny to dla nas ważna grupa odbiorców. Zależy nam, aby oferta kierowana do nich była jak najbardziej różnorodna, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy. Wiemy już np., że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku linii luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się w grupie najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele Premium lub standardowe. Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji w taki sposób, aby oprócz oczywistej zabawy, dzieci mogły się czegoś nauczyć czy dowiedzieć na temat kraju w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych. Hotele rodzinne to dopiero początek. Już pod koniec sierpnia w sprzedaży znajdzie się pozostała oferta pobytowa, a w połowie września wycieczki objazdowe.”
Przedsprzedaż oferty Lato 2023 opiera się na kilku filarach. Z jednej strony Rainbow oferuje zniżki nawet do 700 zł dla każdego dziecka lub do 1000 zł za pokój.
Z drugiej strony zapewnia, że cena wakacji po zakupie nie wzrośnie, jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy ceny paliwa. Aby uniknąć wzrostu ceny, należy wykupić usługę Pewność Niezmiennej Ceny za symboliczną złotówkę.
Kolejny benefit pozwala na większą elastyczność. „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” daje możliwość rezygnacji do 30 dni przed wyjazdem i zamianę wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023.
Uzupełnieniem promocji jest możliwość zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 zł lub w wersji rozszerzonej o Covid-19 za 50 zł/os. Zaliczka wynosi jedynie 15 proc. wartości wyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty