Rainbow: zapraszamy do luksusowych hoteli

Rainbow wprowadza do oferty ponad 200 luksusowych hoteli znajdujących się w popularnych wakacyjnych destynacjach na całym świecie. Są wśród nich zarówno duże hotele z polami golfowymi położone na powierzchni miliona kilometrów kwadratowych, jak i kameralne butikowe obiekty.
Rainbow do swojego portfolio wprowadził ponad 200 starannie wyselekcjonowanych hoteli, odpowiadających szczególnym oczekiwaniom klientów, poszukującym luksusowej oferty wypoczynkowej i zainteresowanych ponadprzeciętną jakością wypoczynku.
Touroperator oferuje wakacje pod znakiem Rainbow Elite na najbardziej popularnych kierunkach, w tym ponad 80 w samej Grecji, prawie 40 w Turcji oraz 17 w Hiszpanii, a także w Egipcie, Włoszech, Chorwacji czy Portugalii. Dalsze kierunki to Meksyk, Dominikana czy Emiraty Arabskie.
Oferowane hotele należą do najlepszych sieci, m.in.: Jumeirah, Mandarin Oriental, Kempinski, Rixos Hotels, Wyndham Hotels, Four Seasons czy Grecotel. Nie brakuje także luksusowych kategorii znanych sieci, czyli np. Iberostar Selection, Bahia Principe Luxury czy Sofitel Luxury. Wśród nich Rainbow Elite proponuje zarówno hotele kameralne i butikowe np. na Santorini, czy Mykonos, jak i większe, resortowe o bardziej rodzinnym charakterze z doskonałym all inclusive np. w Turcji.
Maciej Szczechura, członek zarządu Rainbow, powiedział: „Wprowadzenie do oferty hoteli z najwyższej półki jest odpowiedzią na rosnący segment klientów szukających oferty luksusowej. Nie bez powodu miejsca w klasie biznes na naszych kierunkach długodystansowych wyprzedają się w pierwszej kolejności. Coraz więcej Polaków chce wypoczywać z klasą, w hotelach oferujących usługi, o których jeszcze kilka lat temu rodakom się nie śniło. Dla tych Klientów cena nie jest głównym kryterium wyboru. Wykonaliśmy naprawdę dużo pracy, aby wyszukać i zakontraktować najlepsze obiekty, często takie, które nie były wcześniej dostępne dla gości z Polski.”
Dokonując wyboru hoteli, zwrócono uwagę na te wszystkie czynniki, które świadczą o ich wyjątkowości oraz luksusowym charakterze. Mowa tu o filozofii obsługi gości, doskonałej kuchni czy oferowaniu niestandardowych usług. Część hoteli oferuje na przykład indywidualne transfery, kolacje w restauracjach na mieście czy najem auta wliczony w cenę pobytu. Elegancja wnętrz, wyjątkowe rozwiązania architektoniczne i doskonale wyposażone apartamenty to na tym poziomie rzecz oczywista.
Dla nowej grupy hoteli wprowadzono specjalną, czarno-złotą identyfikację wizualną Rainbow Elite, która podkreśla ich luksusowy charakter. Identyfikacja Rainbow Elite pozwala wyróżnić hotele luksusowe jako oddzielną kategorię, ale też wskazuje jednoznacznie na przynależność tych hoteli do szerszej oferty Rainbow. Hotele można wyszukać na stronie internetowej touroperatora wybierając filtr „Hotel Elite”.
Maciej Szczechura dodał: „W najbliższym czasie będziemy rozbudowywać ofertę geograficznie. Na start skupiliśmy się na kierunkach letnich, za chwilę dodamy też obiekty w egzotycznych destynacjach zimowych. Chcemy, żeby Rainbow był od teraz kojarzony nie tylko z ofertą popularną, ale także z rozwiązaniami luksusowymi. Agenci sprzedaży upominali się o luksusowe obiekty od jakiegoś czasu, jestem więc przekonany, że będą się sprzedawać.”
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2025
Expo 2025 w Osace: Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość
13 kwietnia 2025 roku w Osace rozpocznie się Wystawa Światowa Expo 2025. Nasz kraj…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise: C|Club 2025, który umożliwi…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Abu Zabi gospodarzem konferencji dla najlepszych sprzedawców Itaki
Departament Kultury i Turystyki w Abu Zabi (DCT Abu Zabi) podjął kooperację z firmą…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Compensa wprowadza nowe ubezpieczenie podróżne
Firma ubezpieczeniowa Compensa wprowadza nowy produkt – Compensa Podróż, który jest…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 marca 2025
Stabilny wzrost turystyki w Austrii
Pozytywny rok 2024 w austriackiej turystyce. Dane przekazane przez Austria Tourism…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Światowy Dzień Wody we Wrocławiu
22 marca na placu Solnym we Wrocławiu odbędzie się piknik z okazji Światowego Dnia Wody.…
0 Komentarzy4 Minuty