Rafał Krajewski i Lesław Smoragiewicz dołączają do warszawskiego biura Accor

Accor rozbudowuje zespół regionalnego biura w Polsce. Grupa hotelowa powołuje Rafała Krajewskiego na stanowisko Content Manager w Accor Eastern Europe. Do warszawskiego zespołu dołącza także Lesław Smoragiewicz jako Business Intelligence Analyst.
Rafał Krajewski jest związany z branżą hotelarską od ponad pięciu lat. Pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w hotelu ibis Warszawa Centrum, gdzie dołączył zespołu Food & Beverage. W 2019 roku objął pieczę nad całością działań guest experience hotelu, kładąc duży nacisk na innowacje i cyfrowe rozwiązania. Chętnie angażował się również w projekty realizowane przez markę ibis, takie jak m.in. kampania ibis Tu Mieszka Muzyka oraz organizację w warszawskich hotelach eventów ibis MusicLive Gigs.
Po pięciu latach współpracy z ibis Warszawa Centrum, Rafał dołączy do regionalnego biura Accor w Warszawie jako Commercial Content Junior Manager. Do jego zadań będzie należeć koordynacja i nadzór nad przepływem treści marketingowej wewnątrz firmy. Jego kreatywność przyczyni się do planowania i tworzenia atrakcyjnego contentu.
“W trakcie swojej kariery w hotelarstwie, miałem okazję zobaczyć, jak działa hotel od kuchni. W ramach działań guest experience poznałem potrzeby zarówno gości, jak i hotelowego zespołu. To To cenne doświadczenie zbudowało we mnie umiejętność słuchania, którą mam zamiar wykorzystać na nowym stanowisku” – zaznacza Rafał Krajewski Content Manager w Accor Eastern Europe.
Do zespołu analityków dołącza Lesław Smoragiewicz w roli Business Intellingece Analyst. W ramach pełnionego stanowiska będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych, a także rozwijanie już istniejących raportów, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.

Lesław posiada ponad 18 lat bogatego doświadczenia pracy w branży hotelarskiej, podczas których miał okazję doskonale poznać wyzwania różnych stanowisk sektora. Swoją karierę rozpoczynał jako recepcjonista w hotelu Jurys Inn Manchester, w którym później został kierownikiem housekeepingu, a następnie objął stanowisko Night Managera.
W 2008 roku przeniósł się do Mercure Warszawa Grand, gdzie został Kierownikiem Rezerwacji i Asystentem ds. Revenue. Jako Multihotel Revenue Manager był odpowiedzialny najpierw za opiekę nad pięcioma hotelami na rynkach warszawskim i łódzkim, by później nadzorować 10 obiektów na rynku niemieckim.
“Choć w hotelarstwie pracuję już ponad 18 lat, wciąż bardzo cenię nowe doświadczenia i szansę rozwoju. Dzięki temu praca w tej branży nigdy nie nudzi, wręcz przeciwnie – jest dynamiczna, różnorodna i daje pozytywną energię. Nie mogę się doczekać nowych wyzwań i wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom analitycznym” – mówi Lesław Smoragiewicz Business Intelligence Analyst Accor Eastern Europe.
Accor: w trzecim kwartale wzrost przychodu o 83 proc. względem do ubiegłego roku
POWIĄZANE WPISY
31 marca 2023
Porozumienie: POT będzie promowała OST Gromada i korzystała z jej obiektów
Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie o współpracy z Ogólnokrajową…
0 Komentarzy1 Minuty
29 marca 2023
PHH wspiera młodzież z pieczy zastępczej w wejściu na rynek pracy
Grupa Polski Holding Hotelowy został partnerem IV edycji projektu społecznego…
0 Komentarzy2 Minuty
29 marca 2023
Sun & Snow: coraz więcej zagranicznych gości w apartamentach wypoczynkowych
Liczba gości zagranicznych korzystających z apartamentów wypoczynkowych ciągle rośnie.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty