Promocja turystyczna na miarę budżetu. Jak wyróżnić się w social media?

Jednym z punktów programu XV Forum Promocji Turystycznej będzie prelekcja Kacpra Zembrzuckiego – twórcy internetowego i eksperta od promocji w social mediach. W dobie rosnącej konkurencji na rynku turystycznym, umiejętne wykorzystanie mediów społecznościowych staje się kluczem do sukcesu. Zembrzucki, bazując na własnym doświadczeniu, pokaże, jak budować silną markę turystyczną bez konieczności posiadania ogromnych budżetów marketingowych.
Współczesny turysta coraz częściej poszukuje inspiracji online, a social media stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, a także promocji destynacji turystycznych. To w nich rodzą się pierwsze pomysły na podróż, powstają rekomendacje, a także nawiązuje się bezpośrednią relację z marką. Do tego w czasach, gdy użytkownicy są zalewani informacjami, autentyczne treści i angażujące kampanie mogą zbudować lojalną społeczność wokół marki. Na pytania jak odpowiednio kreować wizerunek, komunikować się z odbiorcami i wykorzystać internet jako skuteczne narzędzie promocyjne, niezależnie od skali działalności odpowie Kacper Zembrzucki.
XV Forum Promocji Turystycznej
Organizowane w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży turystycznej. Tegoroczna edycja skupi się na tematach związanych z nowoczesnymi technologiami, promocją destynacji oraz wyzwaniami stojącymi przed sektorem w obliczu dynamicznych zmian rynkowych.
Data i miejsce:
29 października 2024 r.
Muzeum Historii Polski, Warszawa
Jak się zarejestrować?
Aby wziąć udział w XV Forum Promocji Turystycznej należy zarejestrować się poprzez stronę internetową. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto dokonać rejestracji z wyprzedzeniem.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
17 czerwca 2025
Architektura, natura, chillout. Spotkajmy się na Pergoli
W samym sercu zielonego Wrocławia leży miejsce, które zachwyca dosłownie każdego. Nie…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty