Promocja Chorwacji w centrum Warszawy

W sobotę, 30 maja przed centrum handlowym Złote Tarasy, dzięki wykorzystaniu technologii greenbox w specjalnej strefie, stworzonej przed wejściem do Złotych Tarasów, w pobliżu Hard Rock Cafe, goście będą mogli przenieść się do Chorwacji. Na odwiedzających będą czekały chorwackie specjały kulinarne, serwowane w rytmach prawdziwej, chorwackiej muzyki.
Każdy, kto odwiedzi stoisko w sobotę 30 maja w godzinach między 9:00 a 21:00 i stworzy spersonalizowane zdjęcie, które następnie zostanie opublikowane na oficjalnym fanpage’u Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – Love Croatia, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Spośród 10 najpopularniejszych zdjęć, jury wybierze najbardziej oryginalne, a osoba na nim uwieczniona wygra dwuosobowy, tygodniowy wyjazd do pięciogwiazdkowego hotelu
w Chorwacji. Regulamin konkursu dostępny będzie na fanpage’u Love Croatia w zakładce notatki.

Ratomir Ivičić, dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „Nie możemy doczekać się momentu, w którym zainspirujemy Polaków pomysłem na wyjątkowe wakacje, wykorzystując do tego technologię. W specjalnie zaaranżowanej strefie obok warszawskich Złotych Tarasów, będą oni mogli przenieść się do najpiękniejszych zakątków naszego kraju. Kto wie, może wirtualna wizyta w chorwackich kurortach, na tle pięknych krajobrazów, sprawi, że to właśnie Chorwacja stanie się ich następną destynacją wakacyjną? Co więcej, nasz konkurs udowodnia, że marzenia się spełniają.”