Poznań za pół ceny – tym razem wirtualnie

13. edycja akcji „Poznań za pół ceny”, projektu w ramach którego od dwunastu lat sprzedawano nawet 100 tysięcy usług turystycznych za pół ceny w ciągu dwóch dni, odbędzie się pomimo ograniczeń w dniach od 2 do 10 maja.
Głównym celem akcji będzie wspieranie poznańskiej turystyki w dobie pandemii COVID-19.
Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT, powiedział: „Utrzymujemy dwa filary akcji czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar .”
Program turystyczny trafi do Internetu i znajdą się w nim wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzania on-line poznańskich wystaw i muzeów.
Również w Internecie będzie można kupić usługi turystyczne w atrakcyjnej cenie w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości. W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, wybierając hotel, obiad w świetnej restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać w przyszłości.
Jan Mazurczak dodał: „To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej.”
Na razie trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także instytucje oraz organizacje, chcące zaprezentować swoją ofertę on-line.
Wojciech Mania, koordynator akcji „Poznań za pół ceny”, podkreślił: „Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym „Poznania za pół ceny”. Kontakty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl i na Facebooku akcji (@polceny). Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować.”
www.poznanzapolceny.pl i na facebook.com/polceny.
Poznań aktywnie promuje się w sieci, uczestniczy m.in. we wspólnej akcji 4 metropolitalnych organizacji turystycznych w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty










