Powiększony hotel NAT w Bukowinie Tatrzańskiej
Polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych Nadwiślańska Agencja Turystyczna zakończyła kolejną inwestycję, powiększając bazę noclegową w Bukowinie Tatrzańskiej. Istniejący tam 3-gwiazdkowy hotel sieci został powiększony o nowy budynek, oferujący zarówno pokoje hotelowe, jak i rodzinne, dwupoziomowe apartamenty.
Na początku sierpnia 2019 roku sieć oddała do dyspozycji gości 24 miejsca noclegowe. Dla pierwszych gości oraz osób dokonujących w sierpniu rezerwacji, sieć przewidziała powitalny upominek.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku. Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term.”
Hotel NAT*** w Bukowinie Tatrzańskiej został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się 6 dwuosobowych pokoi hotelowych oraz 3 rodzinne dwupoziomowe apartamenty.
Wszyscy goście, którzy jako pierwsi zameldują się w nowych pokojach i apartamentach otrzymają w prezencie vouchery na 70 proc. zniżki na wszystkie posiłki a la carte w restauracji TaTRadycja, mieszczącej się w Hotelu. Dodatkowo sieć oferuje vouchery zniżkowe dla wszystkich, którzy dokonają rezerwacji apartamentów w sierpniu, na pobyt w dowolnym terminie.
Polska sieć NAT to aktualnie 9 hoteli trzygwiazdkowych oraz 8 ośrodków wypoczynkowych, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w kraju.
POWIĄZANE WPISY
12 marca 2025
Julien Mattei nowym dyrektorem ds. inwestycji w a&o Hostels
Julien Mattei objął stanowisko dyrektora ds. inwestycji w a&o Hostels. Doświadczony…
0 Komentarzy2 Minuty
11 marca 2025
Nowe hotele Novotel: otwarcia na Malcie i w Chorwacji w 2025 roku
Novotel zapowiedział otwarcia hoteli w Hiszpanii, Francji i Niemczech oraz debiuty na…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Joanna Ostrowska nową dyrektorką Hotelu Bellotto
Pięciogwiazdkowy Hotel Bellotto ma nową dyrektor – Joannę Ostrowską. Wcześniej pełniła…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Rośnie zainteresowanie Bałtykiem poza sezonem
Sezon zimowy nad Bałtykiem staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Zloty…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2025
Mövenpick debiutuje we Wrocławiu
Marka Mövenpick, należąca do grupy Accor, ogłasza otwarcie nowego obiektu w Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2025
Accor świętuje kolejny rekord. Najwyższe przychody i EBITDA w historii grupy
Accor odnotował kolejny rekordowy rok, z przychodem w wysokości 5 606 mln euro i…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
IHG Hotels & Resorts przejmuje Ruby. Nowa marka w globalnym portfolio
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) nabyło od Ruby SARL markę Ruby oraz związane z…
0 Komentarzy4 Minuty