POT: stawiamy na turystykę aktywną i zabytki

Polska Organizacja Turystyczna przedstawiła założenia do planu na lata 2017-2018. W latach 2017 i 2018 POT chce skupić uwagę odbiorców na potencjale Polski jako doskonałego miejsca na wypoczynek aktywny, w zgodzie z naturą oraz światowym trendem wellbeing.
W komuniakcie znajdujacym się na stronie POT, podkreślono, że planie zostały uwzględnione sugestie i komentarze dyrektorów ZOPOT, dotyczące możliwości wykorzystania proponowanych przez Departament Strategii tematów przewodnich na poszczególnych rynkach.
W latach 2017 i 2018 POT pokazać potencjał Polski, jako doskonałego miejsca na wypoczynek aktywny. Kontynuowana będzie promocja Polski jako kraju o bogatym dziedzictwie kulturowym. Bogatsza będzie oferta, takich obiektów jak: zamki, pałace i dworki, znajdujące się poza granicami miast.
POT chce w najbliższcyh dwóch latach kłaść akcent na trzy główne tematy, pozostawiając miejsce na improwizację, kreatywne działania dostosowywane do potrzeb klientów i dynamicznie zmieniających się trendów w turystyce.
Te tematy to: Woda, Turystyka rowerowa i Zabytki, dwore i pałace
Jak podkreśla komunikat POT, pierwszy temat, związany ze zdrowym trybem życia (wellbeing), wypoczynkiem, relaksem (SPA&Wellness) i żywnością (EXPO Mediolan) pojawiał się działaniach promocyjnych w ostatnich kilku latach. POT chce poszerzyć go o oferty turystyki aktywnej, operając się na rzekach, jeziorach i morzu. Oprócz wody promowane będą również uzdrowiska, obiekty SPA & Wellness oraz turystyka medyczna, która będzie również tematem dedykowanego projektu realizowanego ze środków Unii Europejskiej (m.in. w Rosji, Ukrainie, Stanach Zjednoczonych, Norwegii, Niemczech).
Jeśli chodzi o turystykę rowerową to, POT chce ściśle powiązać promocję regionów i konkretnych miejsc w kontekście możliwości dotarcia tam właśnie na rowerze.
W najbliższych dwóch latach POT chce lepiej prezentować zamki, pałace i dwory znajdujace sie poza głownymi szlakami turystycznymi
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie otwierają drzwi dla młodych talentów, ogłaszając…
0 Komentarzy3 Minuty
11 lutego 2025
Film promujący Dolny Śląsk zdobywa Grand Prix na FilmAT Festival 2024
Spot promujący Dolny Śląsk „Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk” zdobył Grand Prix podczas XIX…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Widzimy się w Sopocie. Nowa kampania miasta zachęca turystów biznesowych
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2025
Zaplanuj ferie na Mazowszu z nowym przewodnikiem MROT
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała przewodnik „Moda na Mazowsze.…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Więcej turystów nad Bałtykiem w ferie. Hotele notują wzrost rezerwacji
Coraz więcej turystów wybiera nadmorskie kurorty na ferie zimowe. Pomorze Zachodnie staje…
0 Komentarzy5 Minuty
5 lutego 2025
Rusza nabór do II edycji Gąsiorów Turystyki
II edycja Gąsiorów Turystyki to kolejna szansa dla młodych, ambitnych profesjonalistów z…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Branżowe Centrum Umiejętności – odpowiedź na zmieniający się rynek HGT
W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym Branżowe Centrum Umiejętności w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lutego 2025
Bilety na największe wydarzenia muzyczne 2025 roku już w sprzedaży!
Letni festiwal, koncert dla uczczenia ważnej daty, a może występ ulubionego artysty?…
0 Komentarzy2 Minuty