POT podsumowuje pierwsze trzy kwartały 2016 roku

Warsztaty dla samorządowców, podróże studyjne promocja podczas EURO 2016 i Światowych Dni Młodzieży – Polska Organizacja Turystyczna podsumowała najważniejsze działania w pierwszych trzech kwartałach tego roku. Na zaproszenie POT przez pierwsze dziewięć miesięcy 2016 roku Polskę odwiedziło 364 przedstawicieli branży turystycznej z 19 krajów oraz 241 dziennikarzy również z 19 krajów. POT zorganizował różnego rodzaju warsztaty i szkolenia dla reprezentantów z JST, ROT-ów i LOTów, w których wzięło udział 1320 osób.
Podczas tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2016, polską wioskę w Paryżu odwiedziło 170 tys. Gości, a 1 498 000 słuchaczy miało okazję wysłuchać spotów reklamowych nadawanych w rozgłośni France Bleu, która była oficjalnym partnerem EURO 2016. Po Paryżu jeździły rowery z reklamą Polski, rozdano 15 tys. kartek konkursowych
Z kolei akcja promocyjna w mediach podczas Światowych Dni Młodzieży objęła swoim zasięgiem 17 582 000 osób a kampania #share Poland – 1 886 927 osób. Podczas ŚDM rozdano 42 400 egzemplarzy promocyjnych. W pawilonie Polski w Krakowie goście zrobili 8 202 zdjęcia a na facebooku 4 496 fotografii.