POT: chcemy promować turystykę w Polsce wspólnie z branżą. Diagnoza i rekomendacje do 2030 roku

POT zaprezentował “Diagnozę strategiczną dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030”. Ma ona pomóc w skuteczniejszej promocji Polski jako atrakcyjnego celu turystycznego.
Na ponad 90 stronach dokumentu została zawarta analiza zasobów turystycznej marki Polska, jej odbiorców i otoczenia oraz rekomendacje dla podmiotów z branży. Rekomendowane działania zostały pogrupowane w ośmiu kategoriach, które dotyczą różnych aspektów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej w turystyce.
Dobre praktyki, trendy i komunikacja konkurencji
Znajdują się tam m.in. zasady komunikacji, bez których trudno jest utrzymać jej spójność; zarządzanie tożsamością i turystyczną reputacją marki Polska; propozycje usprawnienia komunikacji i współpracy POT z polską branżą turystyczną, w tym zwłaszcza z lokalnymi i regionalnymi organizacjami turystycznymi; nowe technologie do wykorzystania w komunikacji marketingowej; działania do przeprowadzenia na rynku krajowym oraz zagranicznych.
Oprócz tego w analizie dokonano segmentacji behawioralnej turystów polskich i zagranicznych. Przedstawione zostało również otoczenie turystycznej marki Polski i ich działania marketingowe oraz informacje, w jaki sposób konkurencja stosuje dobre praktyki, kształtuje trendy globalne, a także te działania wpływają na rozwój turystyki.
Projekt był realizowany w od maja do października 2022 roku przez zespół pracowników POT, grono ekspertów z obszaru marketingu turystycznego oraz firmę Locativo – wykonawcę diagnozy. W trakcie prac nad dokumentem przeprowadzono m.in. warsztaty z udziałem przedstawicieli regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, podmiotów komercyjnych z branży turystycznej i przewodników miejskich.
Szczegółowa strategia znajduje się pod linkiem: Diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2023
PHH wspiera młodzież z pieczy zastępczej w wejściu na rynek pracy
Grupa Polski Holding Hotelowy został partnerem IV edycji projektu społecznego…
0 Komentarzy2 Minuty
29 marca 2023
Sun & Snow: coraz więcej zagranicznych gości w apartamentach wypoczynkowych
Liczba gości zagranicznych korzystających z apartamentów wypoczynkowych ciągle rośnie.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty
23 marca 2023
Asiste Travel zaprasza biura podróży na cykl spotkań w pięciu polskich miastach
W spotkaniach z przedstawicielami emiratu Ras Al Khaimah, siecią hoteli Princess Hotels &…
0 Komentarzy1 Minuty
23 marca 2023
107 tras do 30 krajów w letnim rozkładzie lotów z Katowic
W niedzielę 26 marca 2023 r. w Międzynarodowym Porcie Lotniczym "Katowice" imienia…
0 Komentarzy2 Minuty