POT: chcemy promować turystykę w Polsce wspólnie z branżą. Diagnoza i rekomendacje do 2030 roku
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2023/02/diagnoza.jpg)
POT zaprezentował “Diagnozę strategiczną dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030”. Ma ona pomóc w skuteczniejszej promocji Polski jako atrakcyjnego celu turystycznego.
Na ponad 90 stronach dokumentu została zawarta analiza zasobów turystycznej marki Polska, jej odbiorców i otoczenia oraz rekomendacje dla podmiotów z branży. Rekomendowane działania zostały pogrupowane w ośmiu kategoriach, które dotyczą różnych aspektów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej w turystyce.
Dobre praktyki, trendy i komunikacja konkurencji
Znajdują się tam m.in. zasady komunikacji, bez których trudno jest utrzymać jej spójność; zarządzanie tożsamością i turystyczną reputacją marki Polska; propozycje usprawnienia komunikacji i współpracy POT z polską branżą turystyczną, w tym zwłaszcza z lokalnymi i regionalnymi organizacjami turystycznymi; nowe technologie do wykorzystania w komunikacji marketingowej; działania do przeprowadzenia na rynku krajowym oraz zagranicznych.
Oprócz tego w analizie dokonano segmentacji behawioralnej turystów polskich i zagranicznych. Przedstawione zostało również otoczenie turystycznej marki Polski i ich działania marketingowe oraz informacje, w jaki sposób konkurencja stosuje dobre praktyki, kształtuje trendy globalne, a także te działania wpływają na rozwój turystyki.
Projekt był realizowany w od maja do października 2022 roku przez zespół pracowników POT, grono ekspertów z obszaru marketingu turystycznego oraz firmę Locativo – wykonawcę diagnozy. W trakcie prac nad dokumentem przeprowadzono m.in. warsztaty z udziałem przedstawicieli regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, podmiotów komercyjnych z branży turystycznej i przewodników miejskich.
Szczegółowa strategia znajduje się pod linkiem: Diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
19 lipca 2024
Badanie SW Research: 75 proc. Polaków stawia na szybkie wakacje
Na wakacje typu city breaks wybierają się turyści z całego świata. Polacy nie pozostają w…
0 Komentarzy5 Minuty
18 lipca 2024
Chorwacja na wakacje z psem? Hotele sieci Falkensteiner zapraszają z czworonożnymi towarzyszami podróży
Podróże ze zwierzętami stają się coraz bardziej popularne i powszechne, rośnie też liczba…
0 Komentarzy4 Minuty