Pomorskie z nowym logo i nową strategią
Na konferencji prasowej w Urzędzie Marszałkowskim województwa pomorskiego zaprezentowano nową strategię promocji oraz nowy znak promocyjny.
Ryszard Świlski, członek zarządu województwa pomorskiego, powiedział: „Strategicznym wyzwaniem dla stworzenia marki regionalnej jest znalezienie jednego, spójnego i wyróżniającego województwo pomorskie przesłania, które powinno się dać łatwo utrwalić w pamięci potencjalnych odbiorców i zachęcić ich do zainteresowania danym regionem w kontekście swoich potrzeb (turystycznych, biznesowych, edukacyjnych, itd.).”
Według zarządu, podstawową ideą przedstawionej strategii promocji regionu jest potrzeba budowania marki terytorialnej. Do najważniejszych atrybutów wskazujących na wysoki poziom życia w regionie.zaliczono: atrakcyjne, nadmorskie położenie, walory przyrodnicze, złożoną historię z duchem wolności w tle, dynamiczną, zdywersyfikowaną gospodarkę, najatrakcyjniejsze walory turystyczne, najlepsze warunki do życia, czy najbardziej zadowolone z życia społeczeństwo w Polsce.
Kluczowym więc przesłaniem dla regionu została „pełnia życia”, umożliwiająca spełnienie potrzeby samorealizacji, życia w harmonii, pokonywania barier, zachowania równowagi między pracą, karierą a czasem wolnym dla na realizację pasji i zainteresowań, dążenie do podniesienia jakości życia, rozwoju zawodowego i osobistego.
Ryszard Świlski dodał: „Dla zwizualizowania tego przesłania powstał znak promocyjny, dla którego inspiracją było szukanie uniwersalnych, prostych skojarzeń i symboli związanych z atrakcyjnością, radością życia, energią, czyli wartościami reprezentującymi Pomorskie. Tak narodził się wyjątkowy, o malarskich charakterze, znak„! Pomorskie.”
Autorem nowego logo jest Andrzej Pągowski
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Małopolska zaprasza na ferie zimowe
Ferie zimowe to wyczekiwana i niepowtarzalna okazja do odprężenia i zabawy dla całej…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Wrocław: prawie 6 mln turystów w 2022. Ruch jak przed pandemią
Tylko w zeszłym roku do Wrocławia przyjechało niespełna sześć milionów turystów i…
0 Komentarzy6 Minuty
25 stycznia 2023
Za 12 tygodni 12. edycja Forum Promocji Turystycznej w Hydropolis
Wystartowała rejestracja na XII Forum Promocji Turystycznej, organizowane przez redakcję…
0 Komentarzy1 Minuty
25 stycznia 2023
Ras Al Khaimah w 2022 odwiedziło ponad milion turystów
Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) poinformowało o najwyższej w…
0 Komentarzy6 Minuty
25 stycznia 2023
Zaplanuj sobie Inowrocław 2023: festiwale, imprezy i wydarzenia kulturalno-sportowe
Miasto Inowrocław zaprasza do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej w ramach akcji…
0 Komentarzy1 Minuty
24 stycznia 2023
Lubelskie: w tym roku ponad 100 propozycji wydarzeń kulturalnych
Ponad 100 propozycji wydarzeń, które odbędą się w 2023 roku w województwie lubelskim,…
0 Komentarzy5 Minuty
19 stycznia 2023
Polski Bon Turystyczny: wykorzystano prawie 3 mln złotych
Mija kolejny rok funkcjonowania Polskiego Bonu Turystycznego. Przedłużony do końca marca…
0 Komentarzy9 Minuty
19 stycznia 2023
Warszawa kandydatem na najlepszy kierunek turystyczny 2023
Rusza głosowanie w plebiscycie European Best Destination 2023. Stolica jako jedyne…
0 Komentarzy3 Minuty