Pomoc easyJest dla Filipin

archiwum easyJet

easyJet, największa brytyjska linia lotnicza, oraz UNICEF, światowa organizacja humanitarna, rozpoczynają wspólnie akcję pomocy około 4 milionom dzieci, które zostały dotknięte zniszczeniami spowodowanymi przez tajfun Haiyan na Filipinach.

Współpraca easyJet i UNICEF jest częścią długofalowego partnerstwa obu firm w programie „Change for Good”. Pasażerowie samolotów easyJet mogą wspomóc akcję „Change for Good” na pokładach wszystkich samolotów przewoźnika, czyli podczas ponad 7 000 lotów tygodniowo, na 630 trasach pomiędzy 33 państwami.Wszystkie pieniądze zebrane dzięki dotacjom pasażerów pomogą UNICEF dostarczyć filipińskim dzieciom czystą wodę oraz zapasy jedzenia i leków.Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Jako największa linia lotnicza Wielkiej Brytanii, czujemy się zobowiązani, by nieść pomoc wszystkim ludziom dotkniętym zniszczeniami spowodowanymi przez tajfun. Sceny spustoszenia na Filipinach, wzruszyły nas dogłębnie i dlatego też, we współpracy UNICEF, apelujemy do pasażerów na pokładach wszystkich naszych samolotów. Przekazaliśmy już 20 tysięcy funtów na rzecz ofiar tajfunu”.
Z kolei David Bull, dyrektor zarządzający UNICEF UK podkreślił: „Jesteśmy bardzo wdzięczni easyJet za kluczowe dla naszej pomocy dzieciom i rodzinom dotkniętym skutkami uderzenia tajfunu Haiyan na Filipiny wsparcie finansowe. Wiele rodzin straciło wszystko. Wsparcie płynące od easyJet i pasażerów pomoże nam zwiększyć skalę pomocy i zgromadzić zapasy dla wszystkich potrzebujących”.