Polska Organizacja Turystyczna – start webinarów dla branży turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna od dziś startuje z czterema bezpłatnymi dla uczestników webinarami poświęconymi tematyce działań marketingowych w Google. Do udziału w internetowych seminariach zaproszone zostały regionalne i lokalne organizacje turystyczne, zdobywcy tytuły Polska Marka Turystyczna oraz punkty i centra informacji turystycznej.
W jednym ze szkoleń udział wezmą produkty nagrodzone Certyfikatami POT, laureaci konkursu „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” i konkursu „EDEN” (turystyka zrównoważona).
Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, powiedział: “Zależy nam na tym, by wspierać branżę w tym trudnym czasie i pomóc jej zaadaptować się do obecnej sytuacji. Podczas szkolenia, na przykładzie skutecznych kampanii, uczestnicy dowiedzą się, jakich narzędzi warto używać. Poruszony zostanie także temat pozycjonowania stron internetowych oraz oceny zaangażowania odbiorcy w ich treści.”
Webinary składać się będą się z dwóch części. Pierwsza dotyczyć będzie promocji produktu turystycznego w dobie kryzysu poprzez Google Ads, natomiast druga optymalizacji strony internetowej jako niskobudżetowego źródła nowych wizyt.
15.05.2020, godz. 11.00: regionalne organizacje turystyczne, zdobywcy tytuły Polska Marka Turystyczna
19.05.2020, godz. 11.00: lokalne organizacje turystyczne
22.05.2020, godz. 11.00: podmioty nagrodzone Certyfikatami POT, laureaci konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” oraz laureaci konkursu „Eden”
28.05.2020, godz. 11.00: punkty i centra Informacji Turystycznej
Webinary realizowane są przez Get in Web – agencję specjalizującą się w marketingu internetowym dla obiektów hotelowych. Szkolenie poprowadzi Wojciech Sroka – właściciel agencji.
POWIĄZANE WPISY
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Manifest Krakowski: branża turystyczna Krakowa przedstawia plany zmian dla nowego Prezydenta Miasta
Stowarzyszenie Organizacja Turystyczna Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa, działając…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Ponad 4 mln turystów odwiedziło Poznań w 2023 roku
Nieco ponad 4 mln osób przyjechało do Poznania w 2023 roku. Blisko milion z nich…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Grupa Polskiego Holdignu Hotelowego wprowadza Kodeks Hotelarza
Kodeks Hotelarza w Grupie Polskiego Holdignu Hotelowego powstał w odpowiedzi na potrzebę…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty