Polska Izba Turystyki chce usprawnić komunikację
Reorganizacja Biura Wykonawczego Izby ma potrwać do końca września. Na razie Izba ma nowego rzecznika prasowego a obowiązki sekretarza generalnego pełni prezes PIT.
Rada Naczelna PIT na posiedzeniu 31 marca przyjęła informację o kierunku zmian organizacyjnych wprowadzonych przez Prezydium Izby. Postanowiono, że do końca września prezes PIT Paweł Niewiadomski, będzie pełnił obowiązki sekretarza generalnego PIT. Czas ten zostanie wykorzystany na przeprowadzenie zmian organizacyjnych w Biurze Wykonawczym Izby oraz na przedefiniowanie roli, którą powinien odgrywać sekretarz generalny PIT.
Zarządzaniem sprawami administracyjnymi Izby będzie zajmowała się Beata Antos, zatrudniona w Biurze Wykonawczym. Obowiązki związane z polityką informacyjną oraz komunikacją wewnątrz Izby przejmie nowo zatrudniony rzecznik prasowy PIT, Marzena Zarzycka.
Andrzej Kindler, wiceprezes PIT, powiedział: „Obecnie wprowadzamy nowy model funkcjonowania Biura Wykonawczego, ponieważ doszliśmy wspólnie do wniosku, że czas na gruntowne zmiany w sposobie zarządzania Izbą. W związku z tym do końca września chcemy ułożyć pracę według nowych założeń. Do tego czasu funkcjonowanie biura będzie opierało się na dwóch pracownikach, Beacie Antos i Marzenie Zarzyckiej.”
Zmiany są następstwem zaleceń Rady Naczelnej Izby, która na poprzednim posiedzeniu 10 grudnia przeanalizowała pracę Biura Wykonawczego i doszła do wniosku, że należy usprawnić działanie Izby tak, aby ta mogła jeszcze sprawniej reagować na obecne dynamiczne zmiany rynkowe oraz jeszcze skuteczniej dbać o interesy branży turystycznej. Oprócz optymalizacji funkcjonowania Biura Wykonawczego, należy też odświeżyć i unowocześnić wizerunek PIT, a także zadbać o jeszcze lepszą komunikację oraz o dostęp do informacji dla członków Izby i dla mediów.
Rada Naczelna postanowiła, że dopiero po zakończeniu reorganizacji pracy Izby przyjdzie czas na decyzje personalne co do obsadzenia stanowiska sekretarza generalnego.
Stanowisko rzecznika prasowego PIT objęła Marzena Zarzycka. Dotychczas jej życie zawodowe związane było z mediami branżowymi. W latach 2010 – 2013 pracowała jako dziennikarka i redaktor prowadząca w dwutygodniku „Wiadomości Turystyczne”. Od 2013 roku do końca marca 2015 roku była dziennikarką portali Evigo.pl oraz Evigo.com, poświęconych e-commerce oraz handlowi detalicznemu. Współpracowała z portalem WaszaTurystyka.pl
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty