Podkarpacie – nowa kampania promocyjna

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”.

Jej celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a.

PROT zaangażował do akcji topowych twórców podróżniczych kanałów polskiego serwisu YouTube: Kołem Się Toczy, Gdzie Bądź i Architecture is a good idea (AIAGI).

Cała akcja potrwa 9 tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć wyróżników regionu, które sprawiają, że Podkarpacie to doskonałe miejsce na wakacje. W każdy czwartek na kanale Facebook @Podkarpackie.travel przed internautami odkrywany będzie nadchodzący temat odcinka.
Z kolei premiery odcinków zaplanowano na dziewięć najbliższych niedziel. W ramach kampanii powstanie 9 produkcji firmowanych przez topowych polskich youtuberów.

Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów.
PROT jako główny inicjator i pomysłodawca akcji wszystkie filmy i wpisy będzie promować w serwisie Facebook (@Podkarpackie.Travel) pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”.