Podkarpacie – nowa kampania promocyjna
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”.
Jej celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a.
PROT zaangażował do akcji topowych twórców podróżniczych kanałów polskiego serwisu YouTube: Kołem Się Toczy, Gdzie Bądź i Architecture is a good idea (AIAGI).
Cała akcja potrwa 9 tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć wyróżników regionu, które sprawiają, że Podkarpacie to doskonałe miejsce na wakacje. W każdy czwartek na kanale Facebook @Podkarpackie.travel przed internautami odkrywany będzie nadchodzący temat odcinka.
Z kolei premiery odcinków zaplanowano na dziewięć najbliższych niedziel. W ramach kampanii powstanie 9 produkcji firmowanych przez topowych polskich youtuberów.
Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów.
PROT jako główny inicjator i pomysłodawca akcji wszystkie filmy i wpisy będzie promować w serwisie Facebook (@Podkarpackie.Travel) pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
20 marca 2024
Festiwal „Szlakiem wody” 22 marca w Hydropolis
Z okazji Światowego Dnia Wody 22 marca 2024 Hydropolis oraz kolektyw Outriders zapraszają…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2024
MROT: w 2023 województwo mazowieckie odwiedziło o 6,3 proc. turystów więcej niż rok wcześniej
Rok 2023 był udany dla turystyki w naszym regionie. Mazowiecka Regionalna Organizacja…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2024
Pomóżmy Alinie w walce z chorobą
Alina Dybaś, znana w świecie turystyki ze swojego zaangażowania i oddania, teraz…
0 Komentarzy1 Minuty