PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

Polskie Koleje Linowe dołączyły do programu „Made in Małopolska”, realizowanego przez województwo małopolskie. Celem inicjatywy jest wspieranie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także szczególnie atrakcyjnych miejsc regionu.
Pochodzenie ma znaczenie – ta idea przyświeca Małopolsce przy przedsięwzięciu, które promuje najlepsze produkty i usługi regionu, budując w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych marek z miejscem ich powstawania.
Janusz Ryś, prezes Polskich Kolei Linowych, powiedział: „Czujemy się zaszczyceni, że dołączyliśmy do grona najbardziej atrakcyjnych i renomowanych firm w regionie, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ ten znak jest sygnałem dla turystów, że nasze produkty i usługi są godne polecenia i najwyższej jakości.”
Podstawą współpracy Polskich Kolei Linowych i władz Małopolski jest dwustronne wykorzystanie potencjału wizerunkowego marek oraz osiągnięcie trwałego efektu synergii w obszarze promocji.
Zgodnie z podpisaną umową znakiem „Made in Małopolska” mogą posługiwać się nie tylko PKL jako operator turystyczny, ale także Kasprowy Wierch, Gubałówka, Góra Parkowa i Festiwal muzyczny Hej Fest.
Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego, podkreślił: „Nie mam wątpliwości, że właśnie dzięki silnej marce Małopolska rozwija się dynamicznie we wszystkich obszarach. Turyści, przedsiębiorcy, ludzie kultury uznają nasz region za znakomite pole do rozwijania rożnych aktywności. W takiej atmosferze zrodziła się idea „Made in Małopolska”. Bo marketing terytorialny i budowa marki regionu, to we współczesnym świecie jedno z najbardziej istotnych narzędzi promocji i rozwoju. Jestem przekonany, że do budowy silnej marki Małopolska niezbędna jest współpraca samorządu ze światem biznesu. Możliwości małopolskich firm są ogromne. Wykorzystując ten potencjał poprzez odpowiednią integrację działań wizerunkowych zagwarantujemy sobie wspólny sukces. Tak więc sukces marki Małopolska zależeć będzie od zbudowania sieci relacji partnerskich wokół marki regionu.”
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PKL wynika, że ponad 70 proc. Polaków zauważa coraz wyższy standard letniej oferty turystycznej w górach. Najbardziej doceniamy poprawę bazy noclegowej (64 proc. ) oraz restauracyjnej i gastronomicznej (46 proc. ).
Janusz Ryś z PKL dodał: „Bardzo cieszy nas, że starania Polskich Kolei Linowych oraz innych przedstawicieli branży turystycznej są przez Polaków coraz wyżej oceniane. Warto stawiać na jakość, jak najlepszą obsługę klientów i budować markowy produkt. Znak „Made in Małopolska” jest też tego doskonałym przykładem.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2023
Jaka przyszłość czeka multiagentów? Trójca ekspertów na XII edycji Forum Promocji Turystycznej
Udział sprzedaży interntowej pakietów turystycznych w rynku dynamicznie rośnie, a silni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
Nowa kolej linowa w Jasnej nagrodzona w konkursie Budowa Roku 2022
Kolej linowa łącząca stację Biela Púť z Priehybą to nowość ośrodka narciarskiego w…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
Green Mountain Hotel – wypoczynek w górach dla każdego
Pięciogwiazdkowy Green Mountain Hotel, a także Green Apartments znajdujące się w…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
MerlinX Srebrnym Partnerem XII Forum Promocji Turystycznej
Już za 23 dni, 19 kwietnia w Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” we Wrocławiu…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
25 marca 2023
Pierwsze ITTF Warsaw “udane jak na debiut”. W planach przeniesienie terminu na listopad
W pierwszej edycji międzynarodowych targów ITTF Warsaw uczestniczyło 150 wystawców z 30…
0 Komentarzy7 Minuty
24 marca 2023
Chorwacka Wspólnota Turystyczna partnerem XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu
19 kwietnia 2023 w Hydropolis we Wrocławiu odbędzie się XII Forum Promocji Turystycznej.…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2023
Jak stać się kierunkiem podróży luksusowych? Trójca ekspertów na XII Forum Promocji Turystycznej
Turystyka luksusowa to nie tylko wyjątkowe destynacje czy hotele, ale i usługi „szyte na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2023
Inauguracja działań ZOPOT w Pradze. Polska będzie promowana wśród Czechów i Słowacji
We wtorek 21 marca 2023 roku w sali balowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Pradze…
0 Komentarzy2 Minuty