Pierwszy Polhotrep Care and Give za nami

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

30 stycznia odbył się pierwszy Care and Give event mający na celu podsumowanie 2023 roku, podziękowanie agencjom MICE i biurom turystycznym za współpracę. To dzięki nim Polhotrep i reprezentowane zagraniczne DMC mogą wspomóc Fundację Rak’n’Roll i ich podopiecznych chorujących na raka. Samo wydarzenie miało również zachęcić w przyszłości więcej firm do współpracy zarówno z Polhotrep jak i z samą Fundacją Rak’n’Roll.

Polhotrep ze swoimi partnerami DMC rozpoczęli w 2023 program CSR, którego celem jest pomoc osobom potrzebującym w Polsce. W tym celu połączono siły z Fundacją Rak’n’Roll, która od 2009 roku pomaga przechodzić przez raka chorym i ich bliskim. Od początku 2023 roku Polhotrep wspiera działania fundacji datkami i dzięki temu pomaga organizacji działać na rzecz jej podopiecznych.

W czasie wieczoru przedstawiono uczestniczące w programie DMC i sponsorów, którymi byli: HanseMerkur, Time4Travel i Turkish Airlines oraz dwa cypryjskie hotele: Coral Beach and Resort i the Grand Resort by Leonardo Hotels. Następnie przedstawiciele Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie przedstawili się uczestnikom i opowiedzieli czym zajmuje się fundacja.

Zebrano 1882 euro

Kolejnym punktem wieczoru były spotkania „face to face” w formie „Speed Dating” z obecnymi DMC (Rigo Malta DMC, Eventivos z Portugalii, Grata DMC z Gruzji i Sassy Events z Cypru) i sponsorami.

Zaprezentowano rezultaty programu z 2023 roku, czyli wkład DMC, które przekazały ze swojej strony darowizny w wysokości 1 euro od każdego uczestnika polskich grup. W taki sposób zebrano 1882 euro. Było to możliwe oczywiście dzięki współpracy z polskim agencjami, które zostały nagrodzone specjalnymi statuetkami.

Oprócz tego sponsorzy i DMC przywieźli wiele nagród, które zostały wylicytowane przez uczestniczących gości, co pozwoliło zebrać dodatkowo 8010 zł na rzecz Fundacji.

Polhotrep i reprezentowane DMC chcą kontynuować swoją działalność charytatywną na polskim rynku i będą dalej pracować nad tym, aby zbierać środki i jak powiedziano „to do something good”. Zachęcono również współpracujące polskie agencje do współpracy i oferowania również dodatkowego 1 euro ze swojej strony z wyjazdów organizowanych wspólnie z „DMC’s that Care and Give”.