Pierwsze w Polsce studia MBA w turystyce
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej oraz Uniwersytet Antioch – amerykański specjalista w zarządzaniu strategicznym i przywództwie, mają przyjemność poinformować o uruchomieniu naboru do pierwszego w Polsce, elitarnego MBA w Turystyce.
MBA in Tourism to pierwsze w Polsce studia wyższego kształcenia specjalistycznego, prowadzone w całości w języku angielskim, obejmujące nie tylko wiele tradycyjnych obszarów MBA, takich jak: przywództwo, etyka, rachunkowość, marketing i zarzadzanie, ale także szczegółowo zgłębiające nowoczesną gospodarkę turystyczną.
Prof. dr hab. Janusz Sondel, rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii, powiedział: “Zadbaliśmy o to, by współpracowali z nami wyłącznie tacy eksperci w swoim fachu – finansach, zarządzaniu marketingowym i strategicznym – którzy mają jednocześnie do świadczenie w hotelarstwie i turystyce.”
Mary Ann Short, dyrektor programu MBA na Uniwersytecie Antioch, dodała: “Stąd międzynarodowe partnerstwo i innowacyjny program, zapewniający możliwość uczenia się od światowej klasy, międzynarodowych ekspertów. Program, opracowany przez największe nazwiska po obu stronach oceanu, otrzymał międzynarodową akredytację American Higher Learning Comission. Został doceniony między innymi za praktyczny wymiar programu oraz formułę specjalistycznych kursów interaktywnych. Materiały dostępne będą w każdym miejscu i czasie, umożliwiając samodzielne wykonywanie zadań, codzienny kontakt i dyskusje z prowadzącymi.
Całość została zaprojektowana w sposób umożliwiający bezproblemowe łączenie studiów z aktywną pracą zawodową.”
Bartłomiej Walas, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii, skomentował: “Dzięki formatowi i doborowi wiedzy, słuchacze MBA będą mogli ją od razu zastosować w praktyce – wdrożyć, zmierzyć, modyfikować wskaźniki.
Nasz kraj posiada fantastycznych menedżerów, dlatego chcemy pomóc im w maksymalnym rozwoju kompetencji. Nikt w Polsce nie próbował wcześniej łączenia tylu innowacyjnych składowych na tak dużą skalę, więc wyzwanie jest znaczące. Doszliśmy jednak do wniosku, że pora wykonać ten krok milowy.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
20 marca 2024
Festiwal „Szlakiem wody” 22 marca w Hydropolis
Z okazji Światowego Dnia Wody 22 marca 2024 Hydropolis oraz kolektyw Outriders zapraszają…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2024
MROT: w 2023 województwo mazowieckie odwiedziło o 6,3 proc. turystów więcej niż rok wcześniej
Rok 2023 był udany dla turystyki w naszym regionie. Mazowiecka Regionalna Organizacja…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2024
Pomóżmy Alinie w walce z chorobą
Alina Dybaś, znana w świecie turystyki ze swojego zaangażowania i oddania, teraz…
0 Komentarzy1 Minuty