Pierwsze w Polsce studia MBA w turystyce
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej oraz Uniwersytet Antioch – amerykański specjalista w zarządzaniu strategicznym i przywództwie, mają przyjemność poinformować o uruchomieniu naboru do pierwszego w Polsce, elitarnego MBA w Turystyce.
MBA in Tourism to pierwsze w Polsce studia wyższego kształcenia specjalistycznego, prowadzone w całości w języku angielskim, obejmujące nie tylko wiele tradycyjnych obszarów MBA, takich jak: przywództwo, etyka, rachunkowość, marketing i zarzadzanie, ale także szczegółowo zgłębiające nowoczesną gospodarkę turystyczną.
Prof. dr hab. Janusz Sondel, rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii, powiedział: “Zadbaliśmy o to, by współpracowali z nami wyłącznie tacy eksperci w swoim fachu – finansach, zarządzaniu marketingowym i strategicznym – którzy mają jednocześnie do świadczenie w hotelarstwie i turystyce.”
Mary Ann Short, dyrektor programu MBA na Uniwersytecie Antioch, dodała: “Stąd międzynarodowe partnerstwo i innowacyjny program, zapewniający możliwość uczenia się od światowej klasy, międzynarodowych ekspertów. Program, opracowany przez największe nazwiska po obu stronach oceanu, otrzymał międzynarodową akredytację American Higher Learning Comission. Został doceniony między innymi za praktyczny wymiar programu oraz formułę specjalistycznych kursów interaktywnych. Materiały dostępne będą w każdym miejscu i czasie, umożliwiając samodzielne wykonywanie zadań, codzienny kontakt i dyskusje z prowadzącymi.
Całość została zaprojektowana w sposób umożliwiający bezproblemowe łączenie studiów z aktywną pracą zawodową.”
Bartłomiej Walas, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii, skomentował: “Dzięki formatowi i doborowi wiedzy, słuchacze MBA będą mogli ją od razu zastosować w praktyce – wdrożyć, zmierzyć, modyfikować wskaźniki.
Nasz kraj posiada fantastycznych menedżerów, dlatego chcemy pomóc im w maksymalnym rozwoju kompetencji. Nikt w Polsce nie próbował wcześniej łączenia tylu innowacyjnych składowych na tak dużą skalę, więc wyzwanie jest znaczące. Doszliśmy jednak do wniosku, że pora wykonać ten krok milowy.”
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty