PHH uhonorowany międzynarodową nagrodą za program Ambasador
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał brązową nagrodę dla marki pracodawcy w międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards 2023 (EBMA). Nagroda został przyzna w kategorii Best Brand Ambassador Program za wprowadzenie programu Ambasador dla pracowników.
Wśród laureatów nagród EBMA 2023 znalazły się m.in. takie firmy: Accenture, EY, TUI, Met Police, Circle K, Sanofi czy Jaguar. Finałowa gala odbyła się 21 września w Londynie. Laureaci z tak zwanej „short list” nie wiedzieli, jakie miejsce zajmą na podium. W kategorii, w której startował holding, brąz był potrójny i oprócz PHH nagrody otrzymały także firmy British Telecom i SAP.
Jak czytamy w oficjalnym uzasadnieniu jurorów: „Polski Holding Hotelowy zbudował markę pracodawcy, której celem jest uczynienie pracowników ambasadorami marki. Wewnętrzne zaangażowanie wzmocniło identyfikację i przywiązanie pracowników do marki pracodawcy, co jest dobrodziejstwem dla firmy, która działa w tak wymagającym sektorze hotelarsko-gastronomicznym”.
„Już sama nominacja była dla nas wyróżnieniem na międzynarodowej arenie, bo konkurowaliśmy z globalnymi firmami i z innymi branżami. Brąz był dla nas zaskoczeniem i ogromną radością. Ta nagroda pokazuje, że wybraliśmy dobrą drogę, aby budować zaangażowanie pracowników PHH w innowacyjny sposób. Wierzymy, że zaangażowany i autentycznie zmotywowany zespół stanowi największą wartość dla firmy. Jestem dumny z tego uznania naszej pracy i dedykuję tę nagrodę wszystkim pracownikom PHH. Gratuluję także wszystkim firmom, które znalazły się w gronie laureatów” – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
„Ta nagroda dla Polskiego Holdingu Hotelowego jako pierwszej polskiej firmy hotelarskiej w Europie jeszcze bardziej pokazuje, że hotelarstwo to atrakcyjny sektor do rozwoju zawodowego. Tym bardziej więc zachęcamy wszystkich zainteresowanych, zwłaszcza po ciężkim czasie covidu, aby spróbowali swoich sił w tym obszarze i nie bali się wracać do pracy w hotelach, by tutaj budować swoje kariery” – zaznacza prezes PHH.
POWIĄZANE WPISY
18 września 2024
Polhotrep nawiązuje współpracę z Blu Mariposa Travel
1 września 2024 roku Polhotrep nawiązało współpracę z nowym partnerem DMC w Turcji – Blu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 września 2024
Falkensteiner Hotels & Residences odnotowuje wzrost sprzedaży na polskim rynku
Austriacka sieć hoteli Falkensteiner Hotels & Residences, współpracująca z MICE Expert…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Polacy coraz częściej wybierają luksus na wakacjach
Najnowsze badanie zrealizowane przez serwis Prezentmarzeń dotyczące preferencji…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
35 rocznica upadku Muru Berlińskiego
W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele DZT oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Stolica Madery w czołówce miast z najczystszym powietrzem
Funchal, stolica Madery znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich miast z…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty