PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu Hotelowego: Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Hampton by Hilton Warsaw Airport utrzymały pozycję liderów w swoich segmentach rynku zarówno w grudniu, jak i w całym roku 2024 pod względem przychodów na dostępny pokój (wskaźnik RevPAR).
Na podstawie danych STR (Segment Reporting), które porównują wyniki hoteli w danej lokalizacji i segmencie, poszczególne obiekty PHH osiągnęły następujące rezultaty:
- Hampton by Hilton Warsaw Airport (3-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 5 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 64,4 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Courtyard by Marriott Warsaw Airport (4-gwiazdkowy): zdobył pierwsze miejsce wśród 7 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 73,7 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Renaissance Warsaw Airport Hotel (5-gwiazdkowy): Zajął pierwsze miejsce wśród 10 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 22,8 proc. wyższy niż średnia dla całej analizowanej grupy.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów, które każdego dnia wyznaczają nowe standardy w branży hotelarskiej. Ich profesjonalizm, umiejętności interpersonalne oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasi goście czują się wyjątkowo. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu w tworzenie niezapomnianych doświadczeń, ciągłemu doskonaleniu obsługi klienta oraz proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, nasze hotele w Warszawie cieszą się tak dużą popularnością, zarówno wśród podróżujących biznesowo, jak i tych szukających relaksu” – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Regionalny dyrektor operacyjny w PHH.
Znaczenie danych STR i RevPAR
Wskaźniki STR są powszechnie uznawanym standardem porównawczym w branży hotelarskiej. RevPAR (Revenue Per Available Room) to kluczowy wskaźnik mierzący przychód na dostępny pokój, który uwzględnia zarówno obłożenie, jak i średnie ceny pokoi. Z kolei RGI (Relative Guest Index), który również został uwzględniony w analizie, pozwala ocenić wyniki poszczególnych hoteli w odniesieniu do ich bezpośredniej konkurencji w danym segmencie.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty