PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu Hotelowego: Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Hampton by Hilton Warsaw Airport utrzymały pozycję liderów w swoich segmentach rynku zarówno w grudniu, jak i w całym roku 2024 pod względem przychodów na dostępny pokój (wskaźnik RevPAR).
Na podstawie danych STR (Segment Reporting), które porównują wyniki hoteli w danej lokalizacji i segmencie, poszczególne obiekty PHH osiągnęły następujące rezultaty:
- Hampton by Hilton Warsaw Airport (3-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 5 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 64,4 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Courtyard by Marriott Warsaw Airport (4-gwiazdkowy): zdobył pierwsze miejsce wśród 7 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 73,7 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Renaissance Warsaw Airport Hotel (5-gwiazdkowy): Zajął pierwsze miejsce wśród 10 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 22,8 proc. wyższy niż średnia dla całej analizowanej grupy.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów, które każdego dnia wyznaczają nowe standardy w branży hotelarskiej. Ich profesjonalizm, umiejętności interpersonalne oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasi goście czują się wyjątkowo. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu w tworzenie niezapomnianych doświadczeń, ciągłemu doskonaleniu obsługi klienta oraz proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, nasze hotele w Warszawie cieszą się tak dużą popularnością, zarówno wśród podróżujących biznesowo, jak i tych szukających relaksu” – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Regionalny dyrektor operacyjny w PHH.
Znaczenie danych STR i RevPAR
Wskaźniki STR są powszechnie uznawanym standardem porównawczym w branży hotelarskiej. RevPAR (Revenue Per Available Room) to kluczowy wskaźnik mierzący przychód na dostępny pokój, który uwzględnia zarówno obłożenie, jak i średnie ceny pokoi. Z kolei RGI (Relative Guest Index), który również został uwzględniony w analizie, pozwala ocenić wyniki poszczególnych hoteli w odniesieniu do ich bezpośredniej konkurencji w danym segmencie.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
IGHP: poprawa wyników hoteli w maju
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były zdecydowanie lepsze niż w kwietniu i…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty
3 czerwca 2025
Błyskawiczna II faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
1,5 mln złotych przeznaczonych na II fazę Podlaskiego Bonu Turystycznego rozdysponowano w…
0 Komentarzy2 Minuty
30 maja 2025
Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletnią modernizację
Hotel Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletni proces kompleksowej modernizacji…
0 Komentarzy2 Minuty
28 maja 2025
Druga faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
Od pierwszego czerwca br. będzie można wygenerować Podlaski Bon Turystyczny ważny do…
0 Komentarzy2 Minuty