PHH chwali frekwencję nad Bałtykiem. Nadmorskie hotele spółki z 83 proc. obłożeniem w majówkę

Spółka Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumowała wyniki ostatniego długiego weekendu majowego w swoich nadmorskich obiektach, które cieszyły się wysoką frekwencją na poziomie 83 proc. Wyjątkowo duże zainteresowanie było widoczne w obiektach Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, oraz w hotelu Best Western w Juracie.

Obiekty PHH podczas majówki odnotowały obłożenie na poziomie ok. 83 proc. Widać to na przykładzie obiektów: Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, a także w hotelu Best Western w Juracie. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 343 zł podczas majówki w 2022 roku do 445 zł w stosunku do analogicznego okresu w tym roku.

„Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych wypoczynkowych obiektów, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą o 102 zł ceną średnią daje nam wzrost przychodów o 56,3 proc. w naszych nadmorskich kurortach – z 703,8 tys. zł podczas majówki w 2022 r. do 1,1 mln zł w tym roku” – podsumowuje Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor pionu finansów w spółce PHH.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center