Organizatorzy spotkań dostali nowe narzędzie do Accor

Accor Meeting Hotel Finder funkcjonuje w oparciu o bazę obejmującą blisko 1000 kierunków i ponad 10000 sal przeznaczonych na spotkania w 90 krajach świata

Posiadająca w swej grupie 2000 hoteli oferujących możliwość organizacji spotkań, konferencji, eventów czy podróży motywacyjnych, firma Accor wprowadziła dziś nowe narzędzie: Accor Meeting Hotel Finder. (http://www.accormeetingshotels.com/meeting-hotel-finder).
Pozawala ona biurom organizującym spotkania biznesowe i konferencje
szybkie znalezienie odpowiedniego miejsca w 90 krajach na
6 kontynentach.Accor Meeting Hotel Finder umożliwia za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką wyszukiwanie według następujących kryteriów:
– geograficznego (kontynent, kraj, miasto, hotele przy lotniskach)
– rodzaj spotkania (liczba gości, układ sali, liczba potrzebnych sal spotkań, zajęcia motywacyjne)
– zakwaterowanie (liczba potrzebnych pokoi)
– kategoria hotelu (luksusowy, klasy wyższej, średniej, ekonomiczny)Narzędzie funkcjonuje w oparciu o bazę obejmującą blisko 1000 kierunków i ponad 10000 sal przeznaczonych na spotkania w 90 krajach świata (65 proc. w Europie i 23 proc. w rejonie Azji i Pacyfiku). Pięć miast,
w których znajduje się największa liczba hoteli Accor z zapleczem do organizacji spotkań to: Paryż (79 hoteli), Sao Paolo (28 hoteli), Lyon (27 hoteli), Londyn (25 hoteli) i Sydney (22 hotele).
Ludovic Dupont, dyrektor ds. biur podróży, spotkań i imprez w Accor powiedział: „Dysponujemy 2000 miejsc, w których możliwe jest zorganizowanie spotkania, zlokalizowanych w hotelach wszystkich segmentów od luksusowego po ekonomiczny. Teraz oddajemy do użytku przyjazne organizatorom narzędzie, które pomaga wyszukać idealny obiekt zarówno na potrzeby małego spotkania czy imprezy integracyjnej jak i dużych zjazdów- wyjaśnia. Głównym atutem tego narzędzia jest to,
że obejmuje całą naszą sieć. Ponadto, jesteśmy jedyną grupą hotelową, która proponuje narzędzie
o tak dużym zasięgu- dodaje.
Accor Meeting Hotel Finder jest dostępny na portalu Accor dedykowanym organizacji spotkań (meetings.accorhotels.com). Portal umożliwia porównanie do trzech hoteli według kryterium ceny, oferty gastronomicznej, usług i zaplecza rekreacyjnego.