O promocji na lotniskach porozmawiamy na X Forum Promocji Turystycznej

Salonik informacyjny na Lotnisku Chopina w Warszawie/fot. archiwum WOT

Przestrzenie na lotniskach z jednej strony służą jako miejsca reklamy kierunków wyjazdowych, z drugiej za – mogą być wykorzystywane do promocji najbliższego miasta i regiony. O tym, kto i z jakim skutkiem promuje się w polskich portach lotniczych porozmawiają uczestnicy debaty podczas X Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.

Porty lotniska znajdują się na styku turystyki wyjazdowej i przyjazdowej.
Na każdym z lotnisk polskich zobaczyć możemy reklamy wielkich touroperatorów oferujące wyloty z danego portu do kierunków z oferty biura. Część lotnisk wykorzystuje też swoje powierzchnie do promocji macierzystego miasta lub regiony w którym się znajduje.

W debacie „Jak włączyć lotnisko w promocję kierunku turystycznego?” podczas X Forum Promocji Turystycznej, wezmą udział: Piotr Burwicz, wiceprezes Rainbow, Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych W PLL LOT, Piotr Henicz, wiceprezes Itaki, Tomasz Kloskowski, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, Dariusz Kuś, prezes Wrocław Airport, Agnieszka Szymerowska, Prezeska Wrocławskiej Organizacji Turystycznej (WROt) i Convention Bureau – Wrocław, Barbara Tutak, prezeska Warszawskiej Organizacji Turystycznej, Stanisław Wojtera, prezes Przedsiębiorstwa Porty Lotnicze

Forum odbędzie się 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.

Organizatorem jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.

Współorganizatorami są: Łódzka Organizacja Turystyczna oraz Orientarium w ZOO w Łodzi.

Partnerami są: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Miasto Olsztyn, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”.

Patronami są: Agencja Informacyjna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki Oddział Łódzki.

Program i rejestracja TUTAJ

Savvas Perdios, Minister Turystyki Cypru będzie gościem X Forum Promocji Turystycznej