Nowy program lojalnościowy w hotelach Radisson
Radisson Hotel Group uruchomił 19 października nowy program lojalnościowy Radisson Rewards. Zebrane punkty podczas pobytu, klienci mogą wymieniać na promocje członkowskie m.in. bezpłatne noclegi w wybranych hotelach sieci w Polsce i na świecie.
Zdobywane punkty lojalnościowe stanowią walutę programu, którą można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
W ramach Radisson Rewards goście otrzymują m.in. zniżki na posiłki i napoje w restauracjach hotelowych, bezpłatne podwyższenie standardu wybranego pokoju, wcześniejsze lub późniejsze wymeldowanie. Punkty naliczają się za każdy dolar amerykański wydany w obiektach sieci. W wersji Club to osiem punktów, Premium – 27 punktów i VIP – 36 punktów.
„Cieszymy się, że rozszerzony program lojalnościowy jest już dostępny w Europie. To okazja, aby nagrodzić stałych i nowych gości nagrodami, które wzbogacą każdy pobyt w Radisson Hotel Group. Wyjątkowe atrakcję czekają na nowych uczestników Radisson Rewards, serdecznie zapraszamy do przystępowania do programu, żeby się o nich przekonać” – mówi Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy and Guest Experience w Radisson Hotel Group.
Uczestnik programu Radisson Rewards otrzymuje własny profil, który pozwala dostosować pakiet korzyści do indywidualnych potrzeb. Każdy użytkownik aplikacji ma ułatwiony dostęp do takich informacji jak, swój ulubiony hotel, ostatni pobyt i najnowsze zniżki. Goście mogą dodatkowo dzielić się swoimi punktami z innymi członkami programu albo polecić nowych. W aplikacji lojalnościowej dostępna jest zakładka Experience, która pozwala udostępniać korzyści poza hotelowe i otrzymać 20 punktów za każdego wydanego dolara, jeżeli skorzystają z nich przed końcem 2022 roku, w tym zwiedzanie, wycieczki do muzeów i dostęp do lokalnych atrakcji.
Rozszerzony program lojalnościowy jest skierowany również do osób z branży MICE. Szeroki wybór sal konferencyjnych i przestrzeni eventowych w hotelach Radisson Hotel Group, może być wykorzystany w ramach punktów z Radisson Rewards. Program jest przeznaczony zarówno dla klientów prywatnych jak i biznesowych, jednak dzięki zintegrowanej aplikacji punkty mają taką samą wartość na każdą usługę. Użytkownicy mogą wykorzystywać swoje nagrody w różnych celach.
Ekologiczny pobyt w hotelu
Uczestnicy programu Radisson Rewards mogą uczynić swoje pobyty hotelowe neutralnymi pod względem emisji dwutlenku węgla. Wystarczy wymienić 325 punktów za dzień, aby czas spędzony w hotelu był ekologiczny. Radisson Rewards to jeden z niewielu programów lojalnościowych, który oferuje tę opcję w punktach, jako integralną część pobytu.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
17 marca 2023
Pierwsza na świecie makieta z prawdziwym deszczem w Kolejkowie
Wystawę co dziewięć minut rozświetlają błyskawice, a na mieszkańców makiety spada ulewa.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 marca 2023
MROT: dofinansujemy projekty naszych członków. Powstaje Laboratorium Inicjatyw Turystycznych
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna chcąc rozwijać produkty turystyczne na…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty