Nowe otwarcie promocyjne Krakowa i Małopolski [PODCAST #11]

podcast Grzegorz Soszyński Kraków Małopolska

Kraków jest najbardziej rozpoznawalną marką Polski. Jest driverem całej promocyjnej Polski. Chcemy wzmocnić wizerunek całej Małopolski, choć zdajemy sobie sprawę, że nigdy marka regionu nie będzie tak mocna, jak Krakowa – mówi w rozmowie z portalem WaszaTurystyka.pl Grzegorz Soszyński.

 

Akcja promocyjna Krakowa i Małopolski będzie skierowana na dwa kraje. Nie mam wątpliwości, że wybór Niemiec i Wielkiej Brytanii, jako kierunków źródłowych jest dobry. Analizy pokazują, że turyści właśnie z tych krajów przyjadą do nas najliczniej.

Obecnie widać trend do zindywidualizowania turystyki. Musimy być gotowi na przyjęcie turystów, którzy szukają form wypoczynku poza standardowymi, nie ograniczają się tylko do najbardziej znanych, klasycznych zabytków.

W promocji turystyka wraca do korzeni.

RSS https://feeds.acast.com/public/shows/6061d42357ed335bef3b2883

Spotify https://open.spotify.com/show/3kJhLEovsVHpwwrLJ6vG0v

Patreon: https://www.patreon.com/waszaturystyka

Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5hY2FzdC5jb20vcHVibGljL3Nob3dzLzYwNjFkNDIzNTdlZDMzNWJlZjNiMjg4Mw

Apple Podcasts: https://apple.co/31LUJ5A

Stitcher: https://www.stitcher.com/show/waszaturystykapl-podcast