Nowa strona Rainbow
Biuro turystyczne Rainbow uruchomiło ową, nowocześniejszą stronę internetową. Zastosowano w niej zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert.
Centralną i najważniejszą częścią serwisu jest autorska, szybka i intuicyjna wyszukiwarka, której zasada działania jest podobna do tej znanej z Google’a. Wystarczy wpisać dowolną frazę, a system podpowie dalszy ciąg zdania i po chwili wyświetli najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania.
Grzegorz Baszczyński, prezes zarządu Rainbow, powiedział: “Korzystając z tradycyjnych wyszukiwarek i szukając ofert np. na Krecie, zwykle dostajemy wyniki w postaci długiej listy hoteli, terminów i cen, a takiej mnogości informacji klient nie jest w stanie ani przeczytać ani tym bardziej dokładnie przeanalizować. Priorytetem zatem dla nas było stworzenie takiego mechanizmu, który jak najefektywniej i w jak najkrótszy sposób pozwoli klientowi na precyzyjne dotarcie do takiej oferty, jakiej potrzebuje. I tak działa nasza wyszukiwarka, która jest w stanie obsłużyć nawet bardzo złożone pytanie typu „Kreta hotel 4 gwiazdki all inclusive ze spa w sierpniu na plaży„ a odpowiedzią na takie pytanie będą hotele spełniające takie właśnie kryteria wraz z podanymi cenami na wyjazdy w sierpniu.”
Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce touroperatora, dodał: “Ponadto jeśli klient chciałby zobaczyć jakąś konkretną atrakcję, a nie wie gdzie ona się znajduje ani jak tam się dostać, wpisuje po prostu nazwę np. Camp Nou i serwis zaproponuje mu kilka różnych ofert ściśle powiązanych z daną atrakcją np. pobyty na Costa Brava, wycieczki objazdowe po północnej Hiszpanii, city break w Barcelonie czy lokalną wycieczkę fakultatywną.”
Wyszukiwarka posiadać będzie moduł samo-uczenia się i z czasem oraz coraz większą ilością zapytań klientów będzie podpowiadała lepiej i precyzyjniej, uwzględniając także popularność wpisów.
Całkowitej zmianie uległa także strona z wynikami wyszukiwania, która posiada obecnie dużo bardziej przejrzysty układ kafelkowy. Strony z hotelami i wycieczkami także przeszły całkowitą metamorfozę. Dominują duże zdjęcia i czytelny układ treści. Przy wycieczkach objazdowych znalazły się zaznaczone na mapie Google punkty zwiedzania wzbogacone o widok ze street view, a przy hotelu jego położenie. Dodatkowo wszystkie zdjęcia publikowane przez klientów znajdą się w jednym miejscu w specjalnie dedykowanej galerii.
Strona jest responsywna, czyli dostosowuje się do wszystkich rozdzielczości ekranu.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty