Nowa atrakcja turystyczna na Mazurach – Szlak Maślanki Mrągowskiej
Na Mazurach powstał nowy produkt turystyczno-kulinarny. Jest to trasa po 14 lokalnych restauracjach, w których serwowane jest unikatowe menu z Maślanką Mrągowską w roli głównej.
Szlak Maślanki Mrągowskiej to nowa propozycja turystyczna, stworzona dzięki współpracy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Urzędem Miasta Mrągowa, a także z przedstawicielami lokalnej branży hotelarsko-gastronomicznej. To pierwsza tego rodzaju kooperacja pomiędzy przedsiębiorstwami i samorządem, a owo zjednoczenie sił sprawi, że najlepsze i najbardziej znane restauracje, hotele, kawiarnie oraz lodziarnie stworzą niezwykle ciekawą turystyczną atrakcję, dostępną dla zwiedzających już na początku lipca.
„Nie mamy wątpliwości, że nasza propozycja zyska w tym roku opinię najsmaczniejszej oferty w regionie. Zagwarantuje bowiem nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale przede wszystkim połączenie konsumpcji z lokalnością produktu, emocjami i możliwością poznania kuchni regionu od najlepszej strony. Dlatego zapraszamy do odwiedzenia Szlaku Maślanki Mrągowskiej wszystkich turystów, którzy w tym sezonie zawitają w okolice Mrągowa” – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
„Idea Szlaku zrodziła się w związku z 25-leciem marki. Maślanka Mrągowska to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Warmii i Mazur, dostępny nie tylko w Mrągowie w osiedlowych sklepikach, ale także w całej Polsce, w tym w dużych sieciach i dyskontach! Konsumenci uwielbiają i chętnie sięgają po wszystkie warianty smakowe Maślanki Mrągowskiej: od naturalnego, przez truskawkowy i wieloowocowy – z owocami leśnymi, aż po stracciatellę” – dodaje.
Z okazji tegorocznego jubileuszu marki w mediach pojawiła się kampania marketingowa „Pysznie i zdrowo” w nowej, odświeżonej formule. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego SM Mlekpol zależy na edukacji i budowaniu świadomości kupujących nie tylko na temat smaku tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakimi odznaczają się napoje fermentowane.
Szlak Maślanki Mrągowskiej został stworzony dla miłośników kulinariów, sympatyków lokalnych produktów oraz jest atrakcją turystyczną dla rodzin z dziećmi. Więcej informacji, w tym zasady zabawy, lista lokalizacji i maślankowe menu można znaleźć na: www.szlak.maslankamragowska.pl.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Międzynarodowy chór, polskie serce. Vistula University Choir wystąpi na IMEX 2025
Podczas targów IMEX Frankfurt 2025 Polska Organizacja Turystyczna przygotowała muzyczną…
0 Komentarzy8 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Rusza XXII Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza XXII edycję konkursu na Najlepszy Produkt…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Miejsca Przyjazne Rowerzystom. Małopolska specjalizacja!
Jak wygląda rowerowy raj? W Polsce ujrzą go wszyscy, którzy wybiorą się do……
0 Komentarzy6 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty