Novotel w nowej kampanii promocyjnej z wytwórniami Disney i Pixar
Novotel i Disney Pixar łączą siły w ramach kampanii promującej film „Między nami żywiołami”, skupiającej się na różnorodności rodzin. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.
Novotel, międzynarodowa sieć hotelowa, rozpoczyna kampanię w ponad 20 krajach europejskich. W ramach współpracy z wytwórniami Disney i Pixar, marka przygotowała specjalne oferty, niespodzianki i zabawy inspirowane filmem „Między nami żywiołami”. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).
„Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie” – powiedziała Nadège Keryhuel, global vice president, midscale brands w Accor.
Niespodzianki i konkursy z nagrodami dla rodzin
W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w tych obiektach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, czy też kolorowanki.
Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny.
Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu lojalnościowego do wymiany swoich punktów rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu.
„Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu” – dodała Nadège Keryhuel.
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2025
Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej” w okresie świątecznym
Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej”, mającą na celu zwrócenie uwagi…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Ryanair i Expedia Group rozszerzają współpracę
Ryanair rozszerza współpracę z Expedia Group. Tanie loty przewoźnika, obejmujące 230…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Finnlines uruchomił codzienne rejsy między Malmö i Świnoujściem
Od roku Finnlines obsługuje trasę Szwecja-Polska, która zdobyła solidną pozycję na rynku.…
0 Komentarzy3 Minuty
10 kwietnia 2025
Jubileusz 50-lecia Niemieckiego Szlaku Baśni.
Na konferencji prasowej w Warszawie Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) przedstawiła…
0 Komentarzy3 Minuty