Niemcy zachęcają do wirtualnych podróży adwentowych

Niemieckie zwyczaje adwentowe/fot. archiwum DZT

Nowa kampania Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) „Magiczne święta“ zachęca do wirtualnych podróży do Niemiec w okresie adwentowym, ukazując niemieckie tradycje i zimowe aktywności.

DZT inspiruje turystów historiami i obrazami żywo kultywowanych bożonarodzeniowych zwyczajów, tradycji i specyficznych świątecznych kulinariów.
Kampanię scala hasztag #GermanyXmas,

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT: „W naszej strategii komunikacyjnej również w okresie pandemii z całą mocą skupiamy się na dialogu i interakcji. Okres przedświąteczny z ponad 3000 jarmarków bożonarodzeniowych i licznymi wydarzeniami kulinarnymi i kulturalnymi był w przeszłości silnym bodźcem motywującym do podróży. W samych tylko dwóch miesiącach – listopadzie i grudniu – goście zagraniczni (z wyłączeniem osób podróżujących w celach biznesowych) wnosili niebagatelny udział w koniunkturę hotelarstwa i handlu detalicznego w wielu miastach. Listopad i grudzień to 9,6 mln spędzonych noclegów i 1,4 mld euro wydatków na cele turystyczne turystów z zagranicy. W obecnym „stanie wyjątkowym“ z jednej strony pokazujemy empatię, z drugiej inspirujemy i wzmacniamy lojalność wobec marki, z jasną intencją ponownego powitania wielu klientów w Niemczech w przyszłym roku.“

Na stronie internetowej DZT można znaleźć informacje na temat przedświątecznych aktywności i ofert zimowych. Kampania będzie toczyć się na wszystkich rynkach zagranicznych za pośrednictwem mediów społecznościowych i newsletterów.

Niemcy najsilniejszą marką na świecie