Niemcy świętują 100-lecie Bauhausu

AG

Rocznica założenia legendarnej szkoły w Weimarze stanie się głównym motywem międzynarodowej kampanii tematycznej Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) na rok.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Jubileusz założenia Bauhausu to doskonała okazja, by umocnić pozycję Niemiec jako najważniejszego celu podróży o charakterze kulturalnym w Europie. W Weimarze, Dessau, Berlinie i wielu innych miastach wciąż odczuć można dziedzictwo ruchu Bauhaus oraz niezwykły wpływ, jaki wywarł on na światową architekturę. Jest to zatem ważny element kulturalnej oferty turystycznej Niemiec”.

Mocny start docelowej strony kampanii Mikrostrona jest już dostępna pod adresem www.germany.travel/bauhaus w języku niemieckim, angielskim oraz francuskim.
Jubileuszowe logo opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus łączy oficjalną stronę DZT www.germany.travel ze stroną kampanii. Gdy na nie klikniemy, pośrodku ukaże nam się animacja DZT na temat niemieckich atrakcji turystycznych związanych z Bauhausem.
Linki znajdujące się poniżej prowadzą do stron internetowych partnerów: Bauhaus Verbund 2019 oraz regionalnych organizacji promocji krajów związkowych Berlina, Saksonii-Anhalt i Turyngii, w których to dziedzictwo Bauhausu jest najmocniej odczuwalne.

Pod koniec października biuro DZT wraz z Thüringer Tourismus GmbH zaproszą do udziału w drugim Incoming & Brand Summit pod hasłem „100 lat Bauhausu” 120 przedstawicieli międzynarodowych mediów i influenserów portali społecznościowych z ponad 20 krajów.
Innymi elementami kampanii są wideoprojekt z udziałem partnera medialnego CNN oraz Visual Reality-Project we współpracy z Uniwersytetem Bauhaus w Weimarze. Ponadto DZT oprze się na klasycznych metodach PR, jak i promocji poprzez www.germany.travel