Niemcy – start nowej kampanii promującej wypoczynek w tym kraju

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której motto brzmi „Germany Simply Inspiring “.
W kampanii zostaną wykorzystane takie kanały jak online i social media, w których będą rozpowszechniane wskazówki dotyczące celów podróży w Niemczech, konkretne propozycje wydarzeń kulturalnych czy atrakcji turystycznych oraz turystyczne osobliwości ze wszystkich 16 krajów związkowych.
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) przeprowadzi kampanię w ścisłej współpracy z organizacjami marketingowymi krajów związkowych. Działania mają stworzyć dodatkowe bodźce pobudzające popyt na turystykę urlopową w Niemczech.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Niemcy jako cel podróży są doskonałą marką na światowym rynku turystycznym. Trudne warunki zewnętrzne dla turystyki przyjazdowej w 2016, szczególnie czynniki ekonomiczne (na przykład niepewność związana z Brexitem czy kryzysy gospodarcze na ważnych rynkach źródłowych), ale również aspekty związane z bezpieczeństwem i strach przed atakami terrorystycznymi, będą w 2017 roku dalej odgrywać ważną rolę na rynkach źródłowych. Dlatego chcemy mocno podkreślać niesłabnącą atrakcyjność Niemiec, jako celu turystycznego za pomocą propozycji wycieczek czy wskazówek dla turystów oraz zachęcić do odwiedzenia naszego kraju.”
Hasło opisujące kampanię „Inspiration is here” – wyraża różnorodność atrakcji turystycznych w Niemczech, które zostaną pokazane w różnych filmikach te matycznych oraz postach w mediach społecznościowych. Tematy „Kulinaria”, „Zamki, pałace, parki iogrody”, „Muzyka i show” czy „Tradycja i zwyczaje” zostaną przedstawione przez motywy z autentyczną zawartością – prawdziwymi ludźmi i momentami, które są po prostu inspirujące („simply inspiring”).
Przesłanie kampanii brzmi więc: „Germany Simply Inspiring”.
Kampania o światowym zasięgu zostanie zrealizowana w drugim i trzecim kwartale 2017 roku. Najważniejszą grupą docelową będą rynki TOP10 niemieckiej turystyki przyjazdowej: Holandia, Szwajcaria, USA, Wlk. Brytania, Austria, Włochy, Francja, Dania, Belgia i Hiszpania. Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem takich elementów jak filmiki tematyczne na profilach Facebook i Youtube, zdjęcia na Facebooku i Instagramie.
Żeby zintensyfikować kampanię, stworzyć impuls do działania oraz zaoferować klientowi końcowemu większą wartość dodaną, krajowi partnerzy z branży transportowej i hotelarskiej zostaną włączeni w kampanię poprzez lokowanie produktu.
POWIĄZANE WPISY
6 grudnia 2023
Bachledka otwiera sezon narciarski
Bachledka to kolejny ośrodek narciarski, który przyspiesza otwarcie sezonu. Można…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2023
Sezon narciarski na Chopoku otwarty. „Od dekad nie było o tej porze roku tyle śniegu”
Słowacka spółka Tatry Mountain Resorts oficjalnie zainaugurowała sezon zimowy w Jasnej,…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty