Niemcy ruszają z kampanią promującą aktywny wypoczynek
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2020/08/DZT_WanderlustGermany_Visual_RZ_4C_Rot_KreisTransparent.jpg)
Atrakcyjne oferty aktywnego wypoczynku z głównym naciskiem na turystykę pieszą i rowerową po niezwykle zróżnicowanych przyrodniczo regionach Niemiec uczyniła Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wiodącym motywem swojej kampanii #WanderlustGermany (co w tłumaczeniu na język polski oznacza ochotę na wędrówki po Niemczech).
Prowadzona wspólnie z partnerem premium MeklemburgiąPomorzem Przednim kampania ruszy od razu na 13 europejskich rynkach. „#WanderlustGermany podążą za trendem aktywnych form wypoczynku wśród przyrody, które jest odpowiedzią na rosnące w obecnej sytuacji potrzeby naszych klientów szukających przede wszystkim bezpieczeństwa, jakości i zrównoważonego rozwoju.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Dzięki urozmaiconej ofercie produktów, przemyślanym koncepcjom higieny i bezpieczeństwa oraz pierwszorzędnej obsłudze zapraszamy gości do wyruszenia już teraz w drogę. W kampanii skupiamy się na wykorzystaniu środków komunikacji cyfrowej i innowacyjnych eventach na rynkach lokalnych, którymi inicjujemy nowy start dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. Ponadto, w kampanii wykorzystujemy renomę Niemiec jako celu podróży dysponującego znakomitą ofertą w segmencie turystyki zrównoważonej, co wzmocni nasze strategiczne podejście do promocji turystyki jakościowej.“
DZT zdefiniowała trzy grupy docelowe, do których jest adresowana kampania: miłośnicy turystyki pieszej i rowerowej ze sportowym zacięciem, dla których najbardziej liczy się aktywność, rodziny chcące spędzić czas na łonie przyrody i przy okazji doświadczyć czegoś ciekawego oraz amatorzy kontaktu z naturą i kulinariami.
Kampania #WanderlustGermany jest promowana online za pomocą Programmatic Advertising oraz w mediach społecznościowych na 13 europejskich rynkach lokalnych.
Dodatkowe akcenty DZT kładzie na wydarzenia na sześciu najważniejszych rynkach: w Danii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. #WanderlustGermany to kampania z podejściem „social-first”. Kampania będzie rozwijana dzięki reklamie w kanałach społecznościowych o dużych zasięgach, poprzez mailingi i reklamę online Programmatic Marketing na internetowych platformach podróżniczych.
Dwa hashtagi kampanii to #WanderlustGermany i #NowIsYourTimeForGermany. Strona docelowa www.germany.travel/wanderlust to centrum inspiracji i informacji zawierające zdjęcia i filmy dedykowane grupom docelowym. Na stronie są umieszczone filmy w formie Travel Stories, wyprodukowane przez kreatora treści, a także film prezentujący krajobrazy.
Podstrony umożliwiają integrację lokalnych partnerów. Od połowy sierpnia do połowy września DZT organizuje wydarzenia na swoich najważniejszych rynkach w formie imprez plenerowych z zachowaniem obowiązujących lokalnie przepisów epidemiologicznych.
Używany będzie moduł eventowy z kostek, mobilne stanowisko informacyjne z interaktywnymi elementami skupione wokół zagadnień związanych z przyrodą i zrównoważonym rozwojem.
Niemiecka Centrala Turystyczna – Polska będzie wolno wracać do gry
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
19 lipca 2024
Czarnogóra – poznaj letni kalendarz ciekawych wydarzeń
Malownicze krajobrazy, krystaliczne wody Adriatyku i bogata historia kraju tworzą idealne…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Niemcy ruszają z kampanią promującą aktywny wypoczynek […]