Niemcy rozszerzają promocję w mediach społecznościowych

Aby utrzymać dialog z przyszłymi klientami w okresie kwarantanny, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) postanowiła skoncentrować się na inspirujących, empatycznych i jednocześnie edukacyjnych treściach publikując je na ponad 30 kanałach mediów społecznościowych.
#DiscoverGermanyFromHome została pozytywnie przyjęta na 50 rynkach źródłowych na świecie i osiągnęła doskonałe wyniki. Od startu kampanii 16 marca za pośrednictwem własnych kanałów kampania dotarła do 9,6 miliona użytkowników oraz wygenerowała ponad milion interakcji.
Do tego należy doliczyć 19 000 postów związanych z kampanią i opublikowanych na kanałach zewnętrznych, co z kolei wywołało 210 000 interakcji.
Zachęta do interakcji
Posty zachęcają do interakcji. DZT stworzyła też ciekawą podstronę, która od połowy kwietnia uzupełnia powyższe informacje o wirtualne zwiedzanie wybranych miejsc we wszystkich 16 krajach związkowych.
Dodatkowo, na stronie można znaleźć playlistę spotify, interaktywną mapę, quiz i przepisy kulinarne – w skrócie: wszystko, co sprawia, że nabierasz ochotę na podróżowanie po Niemczech.
Film i chatbot
Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech.
Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI.
Dzięki niemu, goście, którzy są zainteresowani wyjazdem do Niemiec otrzymają aktualne informacje na temat planowania i organizowania podróży oraz aspektów prawnych i ofert turystycznych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Utrwalona pozycja naszej marki „Niemcy, cel podróży” w połączeniu z dużą elastycznością w tworzeniu i wdrażaniu kampanii, a także wielowarstwowym wykorzystaniem możliwości cyfrowych, utrzymuje zainteresowanie produktem turystycznym także w czasie blokady. Dzięki inspirowaniu i informowaniu utrzymujemy aktywny dialog z klientami, a także kontakt z międzynarodową branżą turystyczną. Dziś kładziemy podwaliny pod uruchomienie udanych programów naprawczych w przyszłości. Zgodnie z sytuacją na różnych rynkach źródłowych, w drugiej połowie roku będziemy mogli uruchomić środki naprawcze, rozpocząć odroczone kampanie i szybko wdrożyć ich treści dostosowując je do danego rynku.”
Oprócz kampanii #DiscoverGermanyFromHome przeznaczonej dla klienta końcowego, DZT na stronie internetowej dla branży informuje swoich międzynarodowych jak i krajowych partnerów turystycznych nie tylko o aktualnej sytuacji związanej z koronawirusem, ale także o działaniach i obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych.
W kwietniu DZT rozpocżęła akcję reklamującą wirtualne zwiedzanie 16 landów.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Jak Polacy planują spędzić Boże Narodzenie?
Większa mobilność Polaków, atrakcyjne oferty i zmiany stylu życia powodują że część z nas…
0 Komentarzy5 Minuty