Niemcy reklamują wirtualne zwiedzanie 16 landów

Niemcy promują wirtualnie zwiedzanie kraju
Popatrz teraz, przyjedziesz później – proponują Niemcy/fot. archiwum DZT

Nowa kampania promocyjna Niemieckiej Centrali Turystycznej (DZT) prezentuje wirtualnie atrakcje turystyczne w Niemczech we wszystkich 16 krajach związkowych. W ten sposób DZT zaprasza do wirtualnego odkrywania Niemiec i wzmacnia kontakt z klientami, którzy w przyszłości zechcą odwiedzić Niemcy.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Oprócz hasztagu #DiscoverGermanyFromHome kampania wykorzystuje hasztagi, które już krążą w sieci jak #staysafe, #stayathome czy #traveltomorrow. Pomimo ograniczeń jesteśmy aktywni.
Aby w ciekawy i inspirujący sposób utrzymać zainteresowanie Niemcami, jako celem podróży, jesteśmy przez cały czas aktywni na ponad 30 kanałach społecznościowych. Koncentrujemy się na interesujących treściach i interaktywnych postach. Z naszych sprawdzonych narzędzi online korzystamy nie tylko podczas bezpośrednich rozmów z klientami, ale także w czasie dialogu z naszymi niemieckimi oraz międzynarodowymi partnerami z branży turystycznej”.

Ze względu na obecną sytuację DZT przełożyła planowane działania marketingowe na wszystkich rynkach, w tym kampanie „German Summer Cities“ oraz „#WanderlustGermany” na drugą połowę roku. Dotychczasowe przygotowania mają jednak taki stopień zaawansowania, że w części digitalnej wystarczy przycisnąć klawisz „enter”, by zaplanowane działania marketingowe ruszyły pełną parą.

Zgodnie z obecnym stanem przygotowania na różnych rynkach źródłowych, Niemcy mogą od drugiej połowy roku uruchomić środki naprawcze, przeprowadzić przełożone kampanie i szybko wdrożyć ich treści zgodnie z wymogami danego rynku.