Niemcy reklamują wirtualne zwiedzanie 16 landów
Nowa kampania promocyjna Niemieckiej Centrali Turystycznej (DZT) prezentuje wirtualnie atrakcje turystyczne w Niemczech we wszystkich 16 krajach związkowych. W ten sposób DZT zaprasza do wirtualnego odkrywania Niemiec i wzmacnia kontakt z klientami, którzy w przyszłości zechcą odwiedzić Niemcy.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Oprócz hasztagu #DiscoverGermanyFromHome kampania wykorzystuje hasztagi, które już krążą w sieci jak #staysafe, #stayathome czy #traveltomorrow. Pomimo ograniczeń jesteśmy aktywni.
Aby w ciekawy i inspirujący sposób utrzymać zainteresowanie Niemcami, jako celem podróży, jesteśmy przez cały czas aktywni na ponad 30 kanałach społecznościowych. Koncentrujemy się na interesujących treściach i interaktywnych postach. Z naszych sprawdzonych narzędzi online korzystamy nie tylko podczas bezpośrednich rozmów z klientami, ale także w czasie dialogu z naszymi niemieckimi oraz międzynarodowymi partnerami z branży turystycznej”.
Ze względu na obecną sytuację DZT przełożyła planowane działania marketingowe na wszystkich rynkach, w tym kampanie „German Summer Cities“ oraz „#WanderlustGermany” na drugą połowę roku. Dotychczasowe przygotowania mają jednak taki stopień zaawansowania, że w części digitalnej wystarczy przycisnąć klawisz „enter”, by zaplanowane działania marketingowe ruszyły pełną parą.
Zgodnie z obecnym stanem przygotowania na różnych rynkach źródłowych, Niemcy mogą od drugiej połowy roku uruchomić środki naprawcze, przeprowadzić przełożone kampanie i szybko wdrożyć ich treści zgodnie z wymogami danego rynku.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Drezno i Kraina Łaby: 5,5 mln noclegów i 2,5 mln przyjazdów w 2023 roku
W roku 2023 Drezno i Kraina Łaby odnotowały rekordowe wyniki – 5,5 mln noclegów i…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PLL LOT rozpoczęły nabór do kolejnej edycji programu stażowego
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają studentów i absolwentów uczelni wyższych do…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
Grupa eSky wyśle Brytyjczyków na city break i wakacje w pakiecie. Firma uzyskała licencję ATOL
Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży od kwietnia zaoferuje swoje pakiety…
0 Komentarzy5 Minuty