Niemcy promują się swoją kuchnią
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rusza ze swoją kampanią „Culinary Germany“.
Już teraz można wejść na mikrostronę kampanii wybierając adres: www.germany.travel/culinary-germany. Sercem strony startowej jest 16 filmów video, w których dwie znane i uznane także poza granicami Niemiec ekspertki z dziedziny gastronomii i winiarstwa wyruszają na kulinarną ekspedycję pod hasłem „Follow the Taste“, prezentując przysmaki ze wszystkich krajów związkowych. Zwiastun na stronie obejmuje cały materiał video.
Hasztag #EnjoyGermanFood będzie scalał kampanię w mediach społecznościowych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Strategia naszej medialnej kampanii skierowana jest zarówno online jak i offline do potencjalnych podróżujących do Niemiec a także do międzynarodowej branży turystycznej i mediów. Akcentując ofertę regionalną i sezonową wspieramy zrównoważony rozwój turystyki do Niemiec i propagujemy turystykę w regionach wiejskich.“
Strategia kampanii Kampania „Kulinarne Niemcy“ prezentuje typowe potrawy ze wszystkich zakątków kraju, ale także turystyczne innowacje, niezwykłe miejsca i możliwości autentycznych spotkań z kulinarnymi tradycjami regionów, czyniąc z odkrywania Niemiec prawdziwą przyjemność. Reklamowane w kampanii lokalizacje w miastach i regionach zostały wybrane we współpracy z organizacjami marketingowymi landów.
Dzięki współpracy z najważniejszym partnerem, Niemieckim Instytutem Wina (DWI), a także innymi partnerami, DZT zwiększa zasięg i intensywność kampanii na rynkach zagranicznych.
Wiosną 2018 roku w 13 krajach odbędą się we współpracy z DWI kulinarne eventy z degustacją szparagów i win z Niemiec. Akcja odbędzie się w Holandii, Szwajcarii, USA, Wielkiej Brytanii, Austrii, Danii, Belgii, Polsce, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz we Włoszech i Francji.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech – nowe możliwości dla turystyki przyjazdowej
Od 14 czerwca Niemcy skupią się przede wszystkim na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2024
Wenecja wprowadza opłaty za wstęp do miasta
Od 25 kwietnia 2024 roku Wenecja wprowadza pilotażowo opłaty za wstęp do najstarszej…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Grecja ogłasza program Rodos Week dla osób poszkodowanych przez pożary na Rodos
Ministerstwo Turystyki Grecji uruchomiło program „Rodos Week”, który zapewnia darmowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 kwietnia 2024
Litwa: liczba turystów z Polski stale rośnie
O działaniach marketingowych Litwy, planach dotyczących rozwoju sektora turystycznego,…
0 Komentarzy7 Minuty
2 kwietnia 2024
Chorwacja: żeglarskie królestwo Adriatyku
Adriatyk, jedno z najspokojniejszych i najbardziej przejrzystych mórz w basenie Morza…
0 Komentarzy7 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty