Nekera zaprasza agentów na hiszpański event. „To największe od lat spotkanie z branżą turystyczną z Hiszpanii”
Już za miesiąc w dwóch miastach – Warszawie i Katowicach odbędzie się wydarzenie branżowe skierowane do biur podróży zainteresowanych rynkiem hiszpańskim. Touroperator Nekera zaprosił swoich 1800 agentów do udziału w warsztatach sprzedażowo-produktowych. Event ma na celu promocję Hiszpanii oraz krajów hiszpańskojęzycznych na rynku polskim. Patronat merytoryczny nad warsztatami sprawuje Turespaña, czyli działająca przy Ambasadzie Hiszpanii jednostka na co dzień odpowiedzialna za promocję tego kraju na świecie.
W czasie workshopu po raz pierwszy w Polsce zostanie zaprezentowany pracownikom polskich biur podroży specjalny program e-learningowy, dzięki któremu agenci Nekera będą mogli podnieść swoje kwalifikacje zawodowe oraz otrzymać oficjalne Certyfikaty ukończenia kursu, sygnowane przez Turespaña. Warsztaty będą również świetną okazją do poznania oferty zarówno tych największych i najważniejszych sieci hotelowych m.in. RIU, H10, Iberostar, Bahia Principe, Landmar, ale też mniejszych, których oferta w Polsce jest mało znana np. hotel Cala Marsal na Majorce.
„To największe tego rodzaju branżowe wydarzenie dla agentów i sprzedawców oferty hiszpańskiej w Polsce, odbywające się po pandemii” – powiedział Maciej Nykiel, prezes Nekery.
Prezentacji oferty hotelowej podejmą się sales managerowie wymienionych sieci, dla których przyjazd na workshop jest nie tylko okazją do zapoznania agentów z ofertą, ale jest ważny ze względu na feedback ze strony sprzedawców. Jak wielokrotnie podkreślają – to osobisty kontakt z agentami daje najlepsze efekty sprzedażowe. Swój udział w evencie zapowiedziały też regiony turystyczne – te doskonale znane, jak Gran Canaria czy Costa Blanca z Benidorm, ale również te, które na polskim rynku dopiero stawiają pierwsze kroki, jak np. Introducing Castellón zajmujący się promocją wybrzeża Costa de Azahar i lotniska w Castellón de la Plana.
Patronat branżowy nad wydarzeniem sprawuje jedno z najważniejszych i największych hiszpańskich przedsiębiorstw turystycznych – należąca do Grupy Barceló firma Avoris, która wraz z dwoma swoimi markami Welcomebeds i Welcome Incoming Services jest partnerem Nekery.
Oprócz dostępu do wiedzy produktowej z pierwszej ręki, wydarzenie będzie okazją do wygrania nagród – przede wszystkim pobytów w hotelach, które biorą udział w evencie. Po każdym dniu workshopu odbędzie się uroczysta kolacja, w Katowicach połączona z imprezą taneczną.

„Intensywnie rozwijamy ofertę wyjazdów czarterowych, połączonych z opieką polskich rezydentów, do wszystkich kierunków wakacyjnych Hiszpanii kontynentalnej i wysp. W portfolio Nekery stale przybywa nowych hoteli, które sprzedajemy całorocznie. W maju nasze samoloty czarterowe z lotnisk w Katowicach i Warszawie polecą na Majorkę. Podczas całej hiszpańskiej fiesty dla agentów z biur podróży przewidzieliśmy przede wszystkim mnóstwo praktycznej, merytorycznej wiedzy, ale także liczne atrakcje. Po ciężkiej pracy workshopowej czeka nas impreza zamykająca wydarzenie w Katowicach, połączona z nocnym świętowaniem przy (nie tylko) hiszpańskiej muzyce, którą jak zawsze przygotował D.J. Peter” – dodaje Nykiel.

Pierwszy z całodziennych workshopów odbędzie się 28 marca 2023 w Hotelu Sofitel Victoria, przy ul. Królewskiej 11 w Warszawie. 29 marca 2023 impreza przeniesie się do Katowic, do Hotelu Novotel Centrum przy ul. Raździeńskiego 18. Trwają zapisy na listy uczestników spotkań branżowych, liczba miejsc jest ograniczona.
Wasza Turystyka objęła wyłączny Patronat Medialny nad wydarzeniem.
POWIĄZANE WPISY
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 czerwca 2025
Travelplanet.pl: Wakacje z dziećmi? Najchętniej do Turcji i Tunezji z biurem podróży
Rodzinne wakacje 2025 zapowiadają się intensywnie. Coraz więcej Polaków decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
9 czerwca 2025
Czworonogi nie mają urlopu. Prokop i Wakacje.pl ruszają z kampanią „NajlePSIE wakacje”
Co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je…
0 Komentarzy6 Minuty
6 czerwca 2025
WOW India Travel nowym partnerem Polhotrep Travel Representation
Polhotrep Travel Representation ogłasza nawiązanie współpracy z kolejnym partnerem. Do…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
Słowenia jest dobra dla sektora MICE
3 czerwca przedstawiciele Słowenii przedstawili możliwości organizacji imprez dla sektora…
0 Komentarzy1 Minuty
3 czerwca 2025
Rainbow: nie tylko laptop na plaży. Workation staje się nowym standardem wyjazdów służbowych
Współczesne wyjazdy służbowe coraz częściej wykraczają poza klasyczne spotkania przy…
0 Komentarzy5 Minuty
2 czerwca 2025
Rainbow: TOP 10 destynacji na wakacje z niemowlakiem
Jeszcze dekadę temu wakacje z niemowlakiem uchodziły za wyzwanie. Dziś, dzięki coraz…
0 Komentarzy4 Minuty