Na wyspie Palm Jumeirah otwarto taras widokowy 250 metrów nad ziemią
Na tarasie widokowym The View znajdującym się na słynnej wyspie Palm Jumeirah otwarto drugą platformę obserwacyjną. The Next Level to prywatny salon usytuowany na dachu budynku The Palm Tower, z zewnętrznym tarasem, z którego rozpościera się panoramiczny widok na wyspę, Zatokę Arabską i miasto. Taras położony jest na wysokości 250 metrów nad ziemią i jest najwyższym punktem widokowym na Palm Jumeirah.
Ceny biletów dla dorosłych zaczynają się od 175 dirhamów i 120 dirhamów dla dzieci (od 4 do 12 lat). W tej cenie biletu można odwiedzić taras na 52 i 54 piętrze oraz indywidualnie zwiedzić budynek.
Można też skorzystać z pakietu VIP, którego cena zaczyna się od 325 dirhamów dla osób dorosłych i 145 dirhamów dla dzieci (od 4 do 12 roku życia). Pakiet obejmuje wejście poza kolejką, dostęp do tarasów widokowych The View i The Next Level, wycieczkę z przewodnikiem oraz dostęp do salonu VIP, w którym serwowane są rozmaite napoje, arabskie słodycze i przekąski.
„Nakheel nadal pokonuje granice w budownictwie i wprowadza unikalne, bijące rekordy popularności koncepcje, wyróżniające Dubaj jako światowej sławy destynację. Po ogromnym sukcesie The View at The Palm, otwartym w kwietniu ubiegłego roku, jesteśmy dumni, że możemy zrobić kolejny krok i udostępnić gościom The Next Level, tym samym dodając go do listy obowiązkowych atrakcji w emiracie. Nie możemy się doczekać, aby powitać pierwszych odwiedzających, prezentując im inżynieryjne arcydzieło, jakim jest Palm Jumeirah” – powiedział Omar Khoory, dyrektor ds. zasobów Nakheel.
Nowa platforma widokowa The Next Level jest promowana przez Zahrę Lari, emiracką łyżwiarkę figurową, będącą jedyną międzynarodową zawodniczką na Bliskim Wschodzie. W spocie reklamowym taras widokowy został tymczasowo przekształcony w lodowisko: Zahra Lari wyskakuje z helikoptera i prezentuje niesamowite akrobacje, tańce i obroty na najwyższym punkcie widokowym Palm Jumeirah. Film promocyjny można obejrzeć tutaj.
The View at The Palm jest otwarty od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–22:00, a od piątku do niedzieli w godzinach 9:00–12:00. Bilety można kupić na stronie www.theviewpalm.ae lub w kasie biletowej, znajdującej się obok Starbucksa i sklepu z pamiątkami. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w The Next Level, zaleca się zakup biletów z wyprzedzeniem.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty