MTB Grand Edition: nowe kierunki, około 100 wystawców i ponad 1500 spotkań podczas trzydniowego wydarzenia

Meet The Bidder Grand Edition fot. Anastazja

Meet The Bidder Grand Edition w Warszawie w rozszerzonej, trzydniowej formule zebrał ponad 100 wystawców z całego świata, których podczas jednego dnia odwiedziło ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i z Europy.

Meet The Bidder Grand Edition rozpoczął się 22 listopada powitalnym drinkiem w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, który był Partnerem tego wydarzenia. Rozmowy w miłej atmosferze miały sportowe tło: mecz Polska – Meksyk. Wieczorem wybrani wystawcy uczestniczyli w kolacji powitalnej.  Następnego dnia 23 listopada 2022 rozpoczęła się 31. edycja tego wydarzenia.

Organizatorzy zgromadzili ponad 100 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 60 krajach świata. Tradycyjnie przyjechali z krajów europejskich jak np.: Hiszpania, Malta, Cypr, Grecja, Włochy, Słowenia.

Nie zabrakło jednak przedstawicieli z rzadziej obecnych na MTB do tej pory krajów jak np. Szwecji , Czarnogóry, Bułgarii, Holandii, Estonii i Litwy. Reprezentanci mniej oczywistych, czy też egzotycznych kierunków jak: Liban, Wyspy Owcze, Kostaryka, Jamajka, Aruba, Indie, Malediwy, Singapur, RPA, Etiopia, czy Mołdawia także licznie uczestniczyli w spotkaniach B2B.

16 rund i ponad 1500 spotkań

Meet the Bidder skierowany do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych.

W ramach programu Hosted Bidder organizatorzy zaprosili zagranicznych gości z Turcji, Węgier, Czech, Łotwy, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytani, Danii oraz Indii.

Frekwencja gości z Polski na wydarzeniu dopisała równie doskonale i podczas 16 rund uczestnicy odbyli ponad 1500 spotkań tego dnia.

Atrakcje towarzyszące spotkaniom

Targom Meet the Bidder w nowej odsłonie towarzyszyły wydarzenia wieczorne: Tea Time Networking oraz T-Rex – Travel Experience Expert Night.

Tea Time Networking – była to okazja by wypić kieliszek wina czy kawę, podzielić cię wrażeniami z wydarzenia, poznać osoby, z którymi wcześniej nie było okazji porozmawiać lub spotkać starych dobrych znajomych.

T-Rex – Travel Experience Expert Night  –  Nowa Formuła „Invitations”, która zastąpiła dotychczasowe „Mice Bingo”. Można było zdobyć wiele atrakcyjnych – zaproszeń do podróży  ufundowanych przez Wystawców w kategoriach:

  • Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji np. wina z winnic Gruzji, Mołdawii, Turcji
  • Let’s Enjoy – unikalne przeżycia np. wstęp do „Scentopi” w Singapurze
  • Let’s Stay – atrakcyjne pobyty w hotelach, lodge i resortach np. 5 nocy w Beachcomber na Mauritiusie czy w Bahia Principe na Dominikanie
  • Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez LOT i Emirates.

Podczas T-Rex organizatorzy docenili długoletnie wsparcie Partnerów Stowarzyszeniowych targów. Specjalnie zaprojektowane statuetki Travel Experience Expert odebrały:

  • SITE Poland – Grażyna Grot-Duziak, prezes SITE Poland
  • SOIT – Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes SOIT

Organizatorzy wyłonili również najlepszych wystawców. Nagrodzeni zostali:

  • Kategoria Hotel: Cavalieri Art Hotel – Franklin Azzopardi
  • Kategoria DMC: Rigo Malta DMC by Oswald Arrigo – Simon Arrigo
  • Kategoria Convention Bureau: Singapore Exhibition & Convention Bureau – Cedric Zhou
  • Kategoria Open: Visit Ras Al Khaimah – Paulina Kossakowska

Dla wielu uczestników Meet the Bidderze wiąże się z pierwszą wizytą w Polsce. Jeśli byli już wcześniej  w naszym kraju, często nie mieli czasu na jego poznanie, dlatego organizatorzy umożliwili im aż trzy możliwości zwiedzania:

  1. Dwudniowy post tour do Krakowa, z całodziennym zwiedzaniem z przewodnikiem i noclegiem w PURO Hotel.
  2. Wycieczka networkingowa do Suntago – wodnego Parku rozrywki, który ma również ciekawą ofertę dla sektora B2B.
  3. Zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem z zespołu Przewodnicy bez Granic.

Partnerzy i patronaty wydarzenia

Arche Hotel Krakowska to nowoczesny, inspirowany stylem ArtDeco, komfortowy obiekt. Niebanalny wystrój wnętrz tworzy klimat luksusu, elegancji i sentymentalizmu.

  • Partner technologiczny: Meeting 15
  • Partnerzy stowarzyszeniowi: Site Poland, SOIT oraz SBE
  • Partnerzy medialni: Wasza Turystyka, Think Mice, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka, Business Traveller, Mice Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, All Inclusive, TTG
  • Międzynarodowi Partnerzy medialni: Mice & Tourism around the world e-magazine oraz Evintra

Meet the Bidder ponownie w wersji Grand Edition