Miłość do Chorwacji przetrwa zarazę

Miłość do Chorwacji przetrwa zarazę
#CroatiaLongDistanceLove

Wirtualne spacery po najpiękniejszych miejscach w Chorwacji, filmy o kuchni chorwackiej, kulturze, poznanie tajemnic i legend – Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową #CroatiaLongDistanceLove, mającą na celu pomóc przetrwać wszystkim kochającym ten kraj i tęskniącym za nim.

Kampania dedykowana jest przede wszystkim milionom użytkowników mediów społecznościowych na świecie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu!”

Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie naszego kraju na turystycznej mapie świata. Poprzez codzienną wzmożoną komunikację na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty. Całą komunikację połączyliśmy jednym hasztagiem #CroatiaLongDistanceLove jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów.”

W ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove dostępne są atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki. Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.

Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, dodała: „Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również inspiracja do przyszłych podróży.”