Meetings Week Poland: Przemysł spotkań 2.0 już za trzy tygodnie
Dziewiąta edycja Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 22 – 23 kwietnia. Wydarzenie w formule online będzie poświęcone zmianom na rynku spotkań w Polsce i na świecie. Spotkanie zostało objęte honorowym patronatem Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerem Branżowym Meetings Week Poland jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Wszystkie sesje merytoryczne tegorocznego Meetings Week Poland (MWP) dobędą się jednego dnia – 22 kwietnia. Realizowane w studiu Brill AV Media spotkania będą streamowane do sieci. Relację będzie można oglądać na stronie internetowej www.meetingsweek.pl .
Finałem MWP 2021 będzie gala wręczenia nagród MP Power Awards, która odbędzie się 23 kwietnia. Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.
Wspólny mianownik – Przemysł spotkań 2.0
Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland łączy wspólny mianownik: Przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom.
Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2021, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, powiedziała: “Cytując Miltona Fridmana „tylko kryzys wywołuje prawdziwe zmiany” stawiamy śmiałą i nieuniknioną tezę, że naszym celem teraz jest odbudowa nie tylko branży, ale całej społeczności skupionej wokół naszego sektora. Aby pobudzić popyt na nasze usługi musimy wsłuchać się w oczekiwania naszych klientów i partnerów. A co oni teraz mówią? Czy nam ufają? Czego oczekują? Światowe trendy zmierzają w kierunku „legacy”, „inclusivity”, „sustainability”, „engagement”, „new business models”. A jak się ma względem tego nasz polski rynek spotkań, jakie zmiany zaszły i z czym musimy się zmierzyć? Jest wiele pytań i wiele wyzwań. Podczas sesji tegorocznej edycji Meetings Week Poland chcemy rozmawiać z ekspertami o „nowej rzeczywistości” kongresów, eventów, incentive travel.”
Organizatorzy kierują ten dialog także do uczestników wydarzenia, których zapraszają do współtworzenia programu MWP. Każdy, kto chciałaby przedstawić swój pomysł, wygłosić opinię czy punkt widzenia na dany temat, może dołączyć do grona mówców w formule Open Pitch.
Bogactwo tematów
Meetings Week Poland 2021 otworzy Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator SGTiH).
Poland Meetings Destination (The Warsaw Voice) będzie poświęcona wyzwaniom i perspektywom przemysłu spotkań po pandemii.
SKKP skupi się na nowych kompetencjach, jakie będą niezbędne w branży MICE.
SITE i SOIT powrócą do tematu incentive travel w nowej rzeczywistości, otwartego podczas ostatniej edycji Meetings Week Poland.
SBE poświęci swoją sesję na rozmowę o cyberbezpieczeństwie, które stanowi jeden z kluczowych elementów Eventu 2.0.
MPI spojrzy na socjologiczne skutki pandemii i ich wpływ na przeobrażenia branży spotkań.
Podczas finałowej gali MP Power Awards® zaprezentowane zostaną najbardziej wpływowe osobowości branży, najlepsze projekty, obiekty i produkty.
Patronem medialnym wydarzenie jest portal WaszaTurystyka.pl
Apel o pomoc dla zamkniętych firm. Chodzi m.in. o przedłużenie PFR i tarczy branżowej do kwietnia
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty