Meetings Week Poland: Przemysł spotkań 2.0 już za trzy tygodnie

Dziewiąta edycja Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 22 – 23 kwietnia. Wydarzenie w formule online będzie poświęcone zmianom na rynku spotkań w Polsce i na świecie. Spotkanie zostało objęte honorowym patronatem Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerem Branżowym Meetings Week Poland jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

Wszystkie sesje merytoryczne tegorocznego Meetings Week Poland (MWP) dobędą się jednego dnia – 22 kwietnia. Realizowane w studiu Brill AV Media spotkania będą streamowane do sieci. Relację będzie można oglądać na stronie internetowej www.meetingsweek.pl .

Finałem MWP 2021 będzie gala wręczenia nagród MP Power Awards, która odbędzie się 23 kwietnia. Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.

Wspólny mianownik – Przemysł spotkań 2.0

Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland łączy wspólny mianownik: Przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom.

Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2021, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, powiedziała: “Cytując Miltona Fridmana „tylko kryzys wywołuje prawdziwe zmiany” stawiamy śmiałą i nieuniknioną tezę, że naszym celem teraz jest odbudowa nie tylko branży, ale całej społeczności skupionej wokół naszego sektora. Aby pobudzić popyt na nasze usługi musimy wsłuchać się w oczekiwania naszych klientów i partnerów. A co oni teraz mówią? Czy nam ufają? Czego oczekują? Światowe trendy zmierzają w kierunku „legacy”, „inclusivity”, „sustainability”, „engagement”, „new business models”. A jak się ma względem tego nasz polski rynek spotkań, jakie zmiany zaszły i z czym musimy się zmierzyć? Jest wiele pytań i wiele wyzwań. Podczas sesji tegorocznej edycji Meetings Week Poland chcemy rozmawiać z ekspertami o „nowej rzeczywistości” kongresów, eventów, incentive travel.”

Organizatorzy kierują ten dialog także do uczestników wydarzenia, których zapraszają do współtworzenia programu MWP. Każdy, kto chciałaby przedstawić swój pomysł, wygłosić opinię czy punkt widzenia na dany temat, może dołączyć do grona mówców w formule Open Pitch.

Bogactwo tematów

Meetings Week Poland 2021 otworzy Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator SGTiH).

Poland Meetings Destination (The Warsaw Voice) będzie poświęcona wyzwaniom i perspektywom przemysłu spotkań po pandemii.

SKKP skupi się na nowych kompetencjach, jakie będą niezbędne w branży MICE.

SITE i SOIT powrócą do tematu incentive travel w nowej rzeczywistości, otwartego podczas ostatniej edycji Meetings Week Poland.

SBE poświęci swoją sesję na rozmowę o cyberbezpieczeństwie, które stanowi jeden z kluczowych elementów Eventu 2.0.

MPI spojrzy na socjologiczne skutki pandemii i ich wpływ na przeobrażenia branży spotkań.

Podczas finałowej gali MP Power Awards® zaprezentowane zostaną najbardziej wpływowe osobowości branży, najlepsze projekty, obiekty i produkty.

Patronem medialnym wydarzenie jest portal WaszaTurystyka.pl

www.meetingsweek.pl

Apel o pomoc dla zamkniętych firm. Chodzi m.in. o przedłużenie PFR i tarczy branżowej do kwietnia