Medialny wizerunek turystyki: jak radzić sobie z kryzysowym PR-em?
Branża turystyczna często staje się celem medialnych ataków podczas kryzysów takich jak pandemia, strajki czy odwołane loty. Jakie strategie PR mogą pomóc firmom w sektorze turystycznym przetrwać takie sytuacje? Podczas XV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie, ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point podzieli się sprawdzonymi metodami zarządzania wizerunkiem.
Branża turystyczna od lat zmaga się z wyjątkowo trudnym wizerunkiem w mediach, często stając się „chłopcem do bicia” w sytuacjach kryzysowych. Pandemia Covid-19, strajki na lotniskach, anulowane loty i zmiany w rezerwacjach to tylko kilka przykładów, które wywołały medialne burze. Firmy z branży turystycznej regularnie muszą mierzyć się z niezadowoleniem klientów i negatywną reakcją opinii publicznej.
Podczas takich kryzysów, sprawna komunikacja oraz skuteczny PR stają się kluczowymi elementami zarządzania wizerunkiem. Właściwe działania mogą nie tylko zminimalizować szkody, ale także odbudować zaufanie klientów. Na ten temat podczas XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie wypowie się ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point.
POWIĄZANE WPISY
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty
4 czerwca 2025
ESPT i ZUS zapraszają branżę turystyczną na webinar
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) zaprasza właścicieli biur…
0 Komentarzy3 Minuty
4 czerwca 2025
DOT świętuje 25-lecie. Region przyciąga miliony turystów
Stowarzyszenie założyło pięć podmiotów, po roku było ich trzydzieści. Dziś Dolnośląską…
0 Komentarzy5 Minuty
3 czerwca 2025
Mazowsze otwiera sezon turystyczny 2025
2 czerwca na pokładzie statku Fisherman odbyła się konferencja prasowa inaugurująca letni…
0 Komentarzy4 Minuty