Medialny wizerunek turystyki: jak radzić sobie z kryzysowym PR-em?
Branża turystyczna często staje się celem medialnych ataków podczas kryzysów takich jak pandemia, strajki czy odwołane loty. Jakie strategie PR mogą pomóc firmom w sektorze turystycznym przetrwać takie sytuacje? Podczas XV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie, ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point podzieli się sprawdzonymi metodami zarządzania wizerunkiem.
Branża turystyczna od lat zmaga się z wyjątkowo trudnym wizerunkiem w mediach, często stając się „chłopcem do bicia” w sytuacjach kryzysowych. Pandemia Covid-19, strajki na lotniskach, anulowane loty i zmiany w rezerwacjach to tylko kilka przykładów, które wywołały medialne burze. Firmy z branży turystycznej regularnie muszą mierzyć się z niezadowoleniem klientów i negatywną reakcją opinii publicznej.
Podczas takich kryzysów, sprawna komunikacja oraz skuteczny PR stają się kluczowymi elementami zarządzania wizerunkiem. Właściwe działania mogą nie tylko zminimalizować szkody, ale także odbudować zaufanie klientów. Na ten temat podczas XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie wypowie się ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point.
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
XV FPT: jak wspólna strategia może zwiększyć popyt na turystykę w Polsce?
29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Powstało centrum edukacyjno-rozrywkowe na lotnisku w Radomiu
Na terenie terminala Lotniska w Radomiu powstało centrum edukacyjno-rozrywkowe o tematyce…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Dolny Śląsk odbudowuje się po powodzi i czeka na turystów
Choć powódź dotknęła część regionów Dolnego Śląska, zdecydowana większość atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
19 września 2024
Organizatorzy turystyki przyjazdowej odwiedzili Wrocław i Dolny Śląsk
W dniach 16-18 września 30 touroperatorów turystyki przyjazdowej zrzeszonych w Polskiej…
0 Komentarzy3 Minuty
19 września 2024
Polskie hotele po powodzi: nie odwołuj pobytu, pomóż lokalnym społecznościom
Od kilku dni uwaga wszystkich Polaków jest skierowana na południe kraju, gdzie trwa…
0 Komentarzy5 Minuty
17 września 2024
Visit Madeira: rośnie liczba odwiedzających wyspę
12 września odbyło się spotkanie prasowe organizowane przez Visit Madeira we współpracy z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Powódź niszczy plany turystów i przedsiębiorców. Branża apeluje o pomoc z TFP
W wyniku powodzi, która dotknęła południową Polskę, branża turystyczna zaczyna zmagać się…
0 Komentarzy7 Minuty
17 września 2024
Połączenia lotnicze jako narzędzie promocji. O tym jak zwiększyć ruch do Polski porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Głównym tematem debaty inauguracyjnej na XV Forum Promocji Turystycznej będzie współpraca…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Adam Zawada ponownie wybrany prezesem Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej
11 września w hotelu Mercure we Wrocławiu odbyło się walne zebranie członków…
0 Komentarzy1 Minuty