Mastercard wesprze POT w przyciągnięciu turystów do Polski
Polska Organizacja Turystyczna w ramach współpracy z Mastercard otrzymała dostęp do platformy analitycznej „Tourism Insights”. Jest to narzędzie pozwalające na kompleksowy przegląd podróży zagranicznych turystów do Polski, począwszy od jej planowania, poprzez czas spędzany na miejscu, aż po wymianę doświadczeń w mediach społecznościowych po powrocie.
Narzędzie to pomoże Polskiej Organizacji Turystycznej w planowaniu działań ukierunkowanych na ponowne przyciągnięcie zagranicznych gości do Polski.
Platforma „Tourism Insights” agreguje dane z wyszukiwarek, aplikacji i platform służących do rezerwacji noclegów i lotów. Informacje te są wzbogacone o opinie turystów na temat miejsc czy atrakcji wyrażane w mediach społecznościowych. Całości dopełniają dane Mastercard pozwalające odpowiedzieć na pytanie, ile i na co wydają turyści decydujący się na spędzenie urlopu w Polsce.
Krzysztof Sobala, Vice President Mastercard Data & Services w polskim oddziale Mastercard Europe, powiedział: „Udostępniamy Polskiej Organizacji Turystycznej narzędzie, które dzięki analizie danych pozwoli na lepsze poznanie trendów związanych z turystami odwiedzającymi Polskę, pod kątem ich wydatków, preferencji i poziomu zadowolenia.
Dostęp do tych zasobów umożliwi przekucie informacji płynących z danych w konkretne plany i działania ukierunkowane na promocję naszego kraju lub wybranych miast, co – miejmy nadzieję – poskutkuje przyciągnięciem większej liczby odwiedzających. Wierzymy, że pomoże to złagodzić skutki pandemii w branży turystycznej, a w dłuższym okresie pozwoli jej powrócić na ścieżkę wzrostu.”
Rafał Szlachta, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dodał: „W związku z pandemią COVID-19 Polska Organizacja Turystyczna cały czas dostosowuje strategie na rynki zagraniczne do obecnej sytuacji. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do kraju jak największej liczby turystów. Należy zrobić to jednak w taki sposób, by rozłożyć ruch turystyczny na teren całego kraju. Z pewnością wykorzystamy do tego platformę „Tourism Insights” i będziemy przygotowani na wdrażanie działań i kampanii na poszczególnych rynkach, gdy pozwoli na to sytuacja epidemiologiczna.”
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2024
DOT inwestuje w zamki i pałace
Dolnośląska Organizacja Turystyczna stawia na zamki i pałace. Stowarzyszenie otrzymało…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
IGHP: wyniki hoteli poprawiają się
Wyniki hoteli w lutym były na lepszym poziomie niż w styczniu, ale jednak słabszym od…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2024
Re-start w podejściu do turystyki. „Promujemy Polskę jako bezpieczną destynację turystyczną”
Polska kieruje swoją politykę zagraniczną w stronę promowania kraju jako bezpiecznej i…
0 Komentarzy5 Minuty
18 marca 2024
Cypr i Nekera wspólnie zadbają o ekosystem i zrównoważoną turystykę
Nekera kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, wybierając destynacje priorytetowo…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2024
W Ambasadzie Republiki Chorwacji w Polsce zaprezentowano atrakcje województwa szybenicko-knińskiego
14 marca 2024 roku w Ambasadzie Republiki Chorwacji w Polsce dziennikarze i…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Direct booking, czyli jak turyści podróżują do Polski i kto na tym korzysta?
Direct booking, czyli bezpośrednia rezerwacja, będzie głównym tematem debaty…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Hotel Bellotto w Warszawie dołącza do IGHP
Obecnie do IGHP należy 568 hoteli, czyli około 22 proc. wszystkich skategoryzowanych…
0 Komentarzy1 Minuty
13 marca 2024
Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Port Lotniczy Wrocław: 30 mln pasażerów na 12. urodziny
11 marca 2024 roku minęło 12 lat od operacyjnego otwarcia nowego terminalu Portu…
0 Komentarzy5 Minuty
[…] Mastercard wesprze POT w przyciągnięciu turystów do Polski […]