Malediwy wzmacniają promocyjną działalność w Europie Środkowej

Celem umocnienia obecności na rynku środkowoeuropejskim, Wyspy Malediwy powierzyły portugalskiej Agencji Komunikacyjnej “Exitixe-Marketing” reprezentowanie swoich interesów w sześciu krajach Europy Środkowej: w Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, w Polsce, Rumunii i Słowacji.
Państwowa organizacja Maldives Marketing & PR Corporation odpowiadająca za marketing turystyczny Wysp Malediwy powierzyła reprezentację PR Agencji Komunikacyjnej “Exitixe-Marketing” w sześciu krajach Europy Środkowej: w Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, w Polsce, Rumunii i Słowacji.
Spółka “Exitixe-Marketing” z siedzibą w Portugalii w zakresie komunikacji marketingowej i PR świadczy usługi dla turystycznych destynacji i usługodawców w Europie Środkowej i Wschodniej, Portugalii i Hiszpanii.
Kampania marki Visit Maldives odbywa się w Europie Środkowej pod hasłem “Sunny Side of Life”. W interesie popularyzacji Wysp Malediwy spółka Visit Maldives planuje w regionie liczne promocje: roadshow, obecność na targach turystycznych o kluczowym znaczeniu, w wydarzeniach branżowych, prezentacje dla biur podróży, wyjazdy studyjne dla przedstawicieli tych biur i prasy na Wyspy Malediwy oraz wspólne kampanie promocyjne i akcje marketingowe z czołowymi touroperatorami.
Region środkowoeuropejski jest jednym z najbardziej obiecujących rynków dla Wysp Malediwy. Destynacja jest znana, poszukiwana wśród turystów pragnących wczasów bezpiecznych, swobodnych a zarazem bogatych we wrażenia.
Z sześciu krajów regionu przyjechało na Wyspy Malediwy w 2021 roku w sumie 87 184 turystów, to jest wzrost 145 proc. w porównaniu z liczbami 2020 roku. W pierwszych 6 miesiącach 2022 roku z regionu przybyło na Wyspy Malediwy 48 531 turystów i tendencja jest nadal pozytywna.
Spółka “Exitixe-Marketing” reprezentuje region z budapeszteńskiej siedziby, dyrektorem regionalnym firmy jest dr Andrea Szegedi. “Exitixe-Marketing” z budapeszteńskiego biura skupia swoje wysiłki wyłącznie na promocję regionu Wysp Malediwy. Dr Andrea Szegedi posiada znaczące doświadczenia w branży turystycznej, prowadziła przez 8 lat przedstawicielstwo spółki Magyar Turisztikai S.A. w Moskwie, pracowała ponadto w biurze podróży i jako przewodnik. Od lat wykłada przedmioty związane z turystyką na różnych uczelniach na Węgrzech.
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
8 lutego 2023
Niemiecka Centrala Turystyki po raz trzeci nagrodzona tytułem Top Innovator
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) dzięki cyfrowym rozwiązaniom dla średnich i małych…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
W 2022 Hiszpanię odwiedziło ponad 1,5 mln turystów z Polski
W 2022 padł rekord w liczbie Polaków odwiedzających Hiszpanię, który wyniósł dokładnie 1…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty